Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Fy vad jag mår dåligt. Har suttit och gnisslat tänder sista två timmarna, behöver nog en bettskena snart. Hur fan kan man ställa ut ett lag som man på förhand ser kommer spela uruselt tillsammans och hålla fast vid det så länge så att det är försent. Jag visste nog att vi förlorat redan när laguppställningen kom. Sjukt sopigt, irriterande och onödigt. Gaahh!!
Men dock, fan va bra Z är... Inte många gånger han får en passnng men varje gång gör han något konstruktivt av den. Synd på marginalerna, annars had han kunnat gjort 3 baljor (nicken och halvvolleyn). För kassa lagkamrater bara, fullständigt värdelösa ikväll. Kan bara bli bättre!
Så jäkla snyggt mål av Zlatan! Äntligen ett lag som kan jobba ihop. Varför inte starta med Chippen jämt? Varför inte kalsongrycka Mellberg så han stannar i landslaget? varför ens tveka om Bajrami ska starta? varför så bajsnödiga i första matchen??? Lika många frågor som det är skönt att inte vara förbundskapten !
PSG tror jag har större chans att vinna CL än Milan de kommande åren. På pappret ett mkt mkt bra lag men synd att de spelar i franska ligan :( Kommer vara många lag o spelare jag inte känner till överhuvudtaget. Men men zlatanist som man är kommer man väl sitta klistrad framför tv som vanligt :)
Nä verkligen inte. Kanske borde gjort 3 idag men en mkt mkt stark andra halvlek av psg. Hade de varit lite mer kliniska hade de kunnat göra en jäkla massa mål. Måste sumpat minst 5 riktigt bra målchanser idag.
Helt okay start på ligan måste man väl ändå säga efter den usla första halvleken med självmål o allt.
båtbensbudet skrev:
-------------------------------------------------------
> Nä verkligen inte. Kanske borde gjort 3 idag men
> en mkt mkt stark andra halvlek av psg. Hade de
> varit lite mer kliniska hade de kunnat göra en
> jäkla massa mål. Måste sumpat minst 5 riktigt
> bra målchanser idag.
>
> Helt okay start på ligan måste man väl ändå
> säga efter den usla första halvleken med
> självmål o allt.
Ja, verkligen... Det hade kunnat bli både 3 och 4 mål... Inte minst Z:s stolpträff.
nisseson skrev:
-------------------------------------------------------
> Nicathu skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jämför du på fullaste allvar PSG med
> Milan???
>
> Vad skulle vara konstigt med det?
> http://sv.m.wiktionary.org/wiki/jämföra#
> section_1
zlaaaaaaataaaaaaaaaaaaaaan 5 mål på 4 matcher. 5 av psgs 6mål, kul att ngn annan (pastore) fick göra mål idag oxå. Kan nog behövas att det lossnar lite för flera om det ska räcka hela säsongen för psg.
Omgången e väl inte slut än men han ledde väl inför denna omgången oxå? så då borde han nog leda på 5 när denna är slut med.