Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Ultralite sa:Dra du så stannar vi...
Vad är det som så svårt att förstå med CYKELforum? Pratar du om cykel, så är jag ganska säker på att du "får" diskutera det du vill.ooms sa:+1Ultralite sa:Dra du så stannar vi...
Själv stör jag mig mer på alla besserwissrar som tror sig vara förmer än andra, och tycker sig ha rätt att bestämma vad som "får" diskuteras.
Örjan Lax sa:Tror jag tar vaniljglass med chokladsås till efterrätt. ?
Du får inte prata om brunsmörja här inne!Örjan Lax sa:Tror jag tar vaniljglass med chokladsås till efterrätt. ?
Stervelo sa:Vad är det som så svårt att förstå med CYKELforum? Pratar du om cykel, så är jag ganska säker på att du "får" diskutera det du vill.ooms sa:+1Ultralite sa:Dra du så stannar vi...
Själv stör jag mig mer på alla besserwissrar som tror sig vara förmer än andra, och tycker sig ha rätt att bestämma vad som "får" diskuteras.
Dra brunsmörjan med crowden som vill lyssna? Inte här. Typ?
jonte987 sa:Vems morfar var det som sköt ner en besserwisser 109 under ww2?
jonte987 sa:Ingen politik nu för fan. Gudarsskymning. Och ingen ironi heller för säkerhets skull
ForesterGuy sa:jonte987 sa:Vems morfar var det som sköt ner en besserwisser 109 under ww2?
Min fasters son?
ForesterGuy sa:jonte987 sa:Ingen politik nu för fan. Gudarsskymning. Och ingen ironi heller för säkerhets skull
Ironikors?
jonte987 sa:ForesterGuy sa:jonte987 sa:Ingen politik nu för fan. Gudarsskymning. Och ingen ironi heller för säkerhets skull
Ironikors?
Jävlar! Det är omöjligt att undvika sörjan
jonte987 sa:Ivar lo geniet. Nu har vi nog nåt taket för mitt intellekt är jag rädd.
jonte987 sa:Jag har läst en del ivar lo i mina dagar. Det är inte intag av litteratur som är begränsningen. Jag kunde bara inte komma på nåt tradigt skämt utan att blanda in sodomi och så långt ville jag inte sjunka.
På tal om no shit.
jonte987 sa:
ForesterGuy sa:jonte987 sa:
1915 var ett bra år.
Bengt-re sa:ForesterGuy sa:jonte987 sa:
1915 var ett bra år.
Traktorn var en bra bok.
ForesterGuy sa:Bengt-re sa:ForesterGuy sa:jonte987 sa:
1915 var ett bra år.
Traktorn var en bra bok.
Ivar borde skärpa sej.