[OT].

jonte987

Aktiv medlem
[OT].
Eftersom det ändå är samma skitdiskussioner här minus moderering.

På flashback diskuteras inte politik på cykel sub forum. Bättre?

Senast ändrad:
[OT].
Jag kan också störa mig på en del diskussioner. Även om det är svårt ibland så är det nog lättast att låta folk som vill hållas hållas. Skrolla vidare till de härliga trådarna istället :)

[OT].
ooms sa:
Ultralite sa:
Dra du så stannar vi...
+1
Själv stör jag mig mer på alla besserwissrar som tror sig vara förmer än andra, och tycker sig ha rätt att bestämma vad som "får" diskuteras.
Vad är det som så svårt att förstå med CYKELforum? Pratar du om cykel, så är jag ganska säker på att du "får" diskutera det du vill.
Dra brunsmörjan med crowden som vill lyssna? Inte här. Typ?

[OT].
Vi modererar inte lika aktivt som Flashback, det är korrekt.

Men vi brukar som regel stänga politiktrådar då de sällan passar i vårt vardagsrum, och så har nu skett.

[OT].
Stervelo sa:
ooms sa:
Ultralite sa:
Dra du så stannar vi...
+1
Själv stör jag mig mer på alla besserwissrar som tror sig vara förmer än andra, och tycker sig ha rätt att bestämma vad som "får" diskuteras.
Vad är det som så svårt att förstå med CYKELforum? Pratar du om cykel, så är jag ganska säker på att du "får" diskutera det du vill.
Dra brunsmörjan med crowden som vill lyssna? Inte här. Typ?

+1
(jag försökte med ironi i den andra tråden, gick nog inte så bra)

[OT].
I en skolgårdsscen strax före fysiklektionen i romanen presenteras Klas iförd det där bruna läderskärpet, klassinsigniet. Porträttet av Klas är för övrigt inte särskilt fördelaktigt, och bl.a. sägs på samma ställe att händerna med de långa läroverksfingrarna var i oavbruten rörelse. - Under en rast de där dagarna i oktober 1944 vandrade författaren omkring på skolgården och pratade med några av eleverna. Mig frågade han om mitt bruna läderskärp

[OT].
.

Bilagor

• the-misfit-brigade-2.jpg
    the-misfit-brigade-2.jpg
    15.1 KB · Besök: 69
[OT].
jonte987 sa:
Ivar lo geniet. Nu har vi nog nåt taket för mitt intellekt är jag rädd.

Oaktat politisk åsikt är arbetarrörelsen ett historiskt faktum i Sverige och skall man känna sin historia bör man nog ägna några hundra timmar av sitt liv att läsa dess "profeters" ord. Klokskap/dårskap? Det ligger i betraktarens öga, men det är något som format vårat samhälle och därför är klokt att ha en viss insikt i.

[OT].
Jag har läst en del ivar lo i mina dagar. Det är inte intag av litteratur som är begränsningen. Jag kunde bara inte komma på nåt tradigt skämt utan att blanda in sodomi och så långt ville jag inte sjunka.

På tal om no shit.

[OT].
Tillbaka
Topp