Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
inte bra o köra med förstörda packningar.
det är enkelt att byta, skruva bara isär gaffeln som en vanlig service och ta loss de gamla (klarar du inte av det med fingrarna, ta en tång och dra ut dem) och tryck i de nya.. med lite fett för att de ska glida på lite bättre.
Om du har en gaffel med fjäder i så kan du köra vidare, problemet är att semibadoljan tar slut och då får gaffeln ingen smörjning och du riskerar att förstöra innerbenen.
Gör som Tim sa och byt packboxarna eller om du inte tror du klarar det, lämna in gaffeln på service hos din LBS. =)
Rajt skrev:
-------------------------------------------------------
> Oskar_ varför ska man helst inte ha något slag
> alls när man trialar? Ibland ser du ut
> att vara jättehårt när dom landar från 2-3 meter ?
> :S
för att man ska inte ha dämpare till trial
1. väger asmkt
2. man får ingen känsla i cyklen + dålig balans
3. hojen blir så jävla hög därfram....
edit: man dropar inte högt i trial om man inte har teknik...
Rajt: I trial tillbringar du väldigt mycket tid på bakhjulet och alla landningar tas med bakhjulet först så en dämpad gaffel gör liksom inte så stor nytta...
jeje sluta bråka:P får se om jag orkar byta pack boxar min kompis har en gas gafel som jag kan få av honom endå ska bara byta starnutten i den den e visserligen på 60mm slag men wtf den e go som fan...