Påfyllbara energy gel förpackningar, tips?

Funderar på zip låset. Är inte risken överhängande att det öppnas ofrivilligt med resultatet att allt gegg ligger i fickan/ryggsäcken istället?
Funkade kanon! Dubbelzipen håller riktigt bra. Lite kladdigt att fylla men ändå relativt smidigt i och med bottenöppningen. IMG_20220319_120900.jpg

Funkade kanon! Dubbelzipen håller riktigt bra. Lite kladdigt att fylla men ändå relativt smidigt i och med bottenöppningen. Visa bilaga 545112
Fick mina idag. Men funderar lite på korken. Verkar lite som en engångs kork design mtp de små plast detaljerna som bryts sönder när man skruvar på den fullt och sedan öppnar. Går ju att skruva på och av flera gånger efter att man "pajjat" den dock. Men vad tänkte du där? Jag som bara drog åt får mkt? :P

Fick mina idag. Men funderar lite på korken. Verkar lite som en engångs kork design mtp de små plast detaljerna som bryts sönder när man skruvar på den fullt och sedan öppnar. Går ju att skruva på och av flera gånger efter att man "pajjat" den dock. Men vad tänkte du där? Jag som bara drog åt får mkt? :P
funkade bra att skruva på och av flera ggr. Hade samma fundering som du kring klackarna men ibland så får man bara köra på :)

Har du någon länk till bra ställe att köpa fruktos på? Kollade på myprotein som du hade med på bild, hittade inget där längre?
Frukos finns på välsorterade ICA-butiker. Jag köper den från Dansukker på ICA Liljeholmen. Brukar inte finnas på Coop av någon anledning.

På ämnet:
Jag blandar den med maltodextrin från gymbutiker i förhållande 1:0,8 där 1 är maltodextrinet. Enligt senaste rönen är det den bästa förhållandet mellan för snabbt upptag. Jag upplever också att blandningen påverkar magen mindre än rent maltodextrin.

Tillbaka
Topp