glitch
Aktiv medlem
Påfyllbara energy gel förpackningar, tips?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick mina idag. Men funderar lite på korken. Verkar lite som en engångs kork design mtp de små plast detaljerna som bryts sönder när man skruvar på den fullt och sedan öppnar. Går ju att skruva på och av flera gånger efter att man "pajjat" den dock. Men vad tänkte du där? Jag som bara drog åt får mkt? :PFunkade kanon! Dubbelzipen håller riktigt bra. Lite kladdigt att fylla men ändå relativt smidigt i och med bottenöppningen. Visa bilaga 545112
funkade bra att skruva på och av flera ggr. Hade samma fundering som du kring klackarna men ibland så får man bara köra på :)Fick mina idag. Men funderar lite på korken. Verkar lite som en engångs kork design mtp de små plast detaljerna som bryts sönder när man skruvar på den fullt och sedan öppnar. Går ju att skruva på och av flera gånger efter att man "pajjat" den dock. Men vad tänkte du där? Jag som bara drog åt får mkt? :P
Frukos finns på välsorterade ICA-butiker. Jag köper den från Dansukker på ICA Liljeholmen. Brukar inte finnas på Coop av någon anledning.Har du någon länk till bra ställe att köpa fruktos på? Kollade på myprotein som du hade med på bild, hittade inget där längre?
Varit i två butiker nu utan lycka…(Även postad i Lidl-tråden.)
Lidl, märket Lupilu för barnmatsartiklar, min butik hade några kartonger kvar.Visa bilaga 813458