Paris-Roubaix 2021

Paris-Roubaix 2021
Enklast? Man slår på TV:n, trycker ”47” (Eurosport 1) på fjärrkontrollen. Klart!
Inget j-a mek med appar, streaming, casting o annat skit.

Har ingen TV på det sättet.

Ska jag sticka till henne ett tuggben menar du?

Tänkte mer du tar dina egna och går till TVn, min svärmor är är hos oss med men jag tror hon klarar sig själv en stund med resten av familjen.

Paris-Roubaix 2021
Min TV-tablå ser dock oroande ut: Paris Roubaix 10:30-14:30, sedan tennis och tri***lon. Jag utgår från att PR kommer att sändas i sin helhet, men det kan bli bökigt att titta i efterhand via TV.

Paris-Roubaix 2021
Moscon hade väl punka, fick ett nytt hjul med för mycket luft i? Timmerlastbilarna har väl haft variabelt lufttryck baserat på underlag i flera år nu så är väl bara för cykelindustrin börja innovera ? Plus blir att då får vi en ny axelstandard stor nog att trycka in en kolyrepartron eller två?

Lite besviken att vi inte haft en ny standard på några år nu /s
Och nu står vi här, ett år senare.

Paris-Roubaix 2021
Och nu står vi här, ett år senare.
Mitt nya favvokommentators par, Bäckstedt och Been pratade om det där på etapp 3 av Sicilien-touren. Bäckstedt är ju rätt så torr i sitt kommenterande men Been har nåt sätt att lirka ur bra historier av han. När de kommenterade ovanstående däcktrycks pryl (hon tyckte det verkade vara en dålig ide, han sa äh vafan, kör) Kom Magnus med en finfin anekdot om hur han körde med kolfiberhjul på ett P-R , hamnade fel i en sektion och lyckade spräcka båda fälgarna.

Massa såna finfina småhistorer kom ut. Jag hoppas de får kommentera i alla fall delat avloppet imorgon

Paris-Roubaix 2021
Lé live!

Bilagor

• IMG-20220416-WA0002.jpeg
    IMG-20220416-WA0002.jpeg
    313.4 KB · Besök: 63
Paris-Roubaix 2021
Tyvärr att hon blev diskvalificerad? Menar de att det borde vara OK att bogseras ikapp eller att de tycker bara att det är tråkigt att de blev påkomna?

1650133305295.png

Paris-Roubaix 2021
Tyvärr att hon blev diskvalificerad? Menar de att det borde vara OK att bogseras ikapp eller att de tycker bara att det är tråkigt att de blev påkomna?

Visa bilaga 550187
Det senare men bra att UCI sätter ner foten när fuskandet blir för uppenbart. Hade hon inte kört om ett par andra cyklister hållandes flaskan hade hon nog inte blivit diskad.

Annars e jag superglad att ELB vann. Jag är jättefan av henne efter att hon svarade på zwift en gång när jag sa att jag hade en sur katt. Hon sa att hon hade en tjock katt. Efter det tycker jag ett hon e bäst

Paris-Roubaix 2021
Hur är det med GCN+ och svenska? Tycks inte finnas idag men igår tror jag bestämt att det gick på svenska?

Ser annars rätt behagligt ut där ute, även så inne i soffan.

Paris-Roubaix 2021
Ifjol såg vi en massa skivbromsar helt tappa bromsverkan och i år ser vi en massa punkteringar som det spekuleras i beror på tubeless (vilket tydligen förstörde P-R för Quickstep ifjol och för Kristoff några år sen.). Snart visar det sig väl sig att lågprofils-alu är mer aero. :unsure:

Tillbaka
Topp