Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
desmo sa:Rookie-frågor..
Är det enbart längsta distansen man kört 2018 som ger möjligheten till tidigare anmälan? Eller är totala brevet-distansen också av vikt?
En bekant som cyklat flera gånger sa att han tyckte det var roligast att starta så tidigt som möjligt, för då var publik och funktionärer på tårna och engagerade. Är det något som stämmer?
En annan bekant sa att alla snabbcyklare (finns tydligen "sub"-cyklistgrupper med följebilar och allt) startar i första gruppen. Är det så?
NLC sa:Det är väl aldrig fel att köra en hel Superrandonnée-serie :-)
ohellstrom sa:Rätta mig om jag har fel, men i realiteten har det väl sällan eller aldrig faktiskt varit svårt att få en plats oavsett hur långt eller kort man cyklat året innan?
ohellstrom sa:Ur rent förberedelsesyfte är det en utmärkt idé att testa att cykla långt under 2018 om man är ny i gamet. Men visst kan motsatsen också vara spännande - att ställa sig på startlinjen till PBP utan någon som helst erfarenhet av nattcykling. Det blir kanske ett mer äkta äventyr.
MarcusS sa:Detta är något att se fram emot. Då ska jag:
- inte ha genomskinliga byxor
NLC sa:ohellstrom sa:Ur rent förberedelsesyfte är det en utmärkt idé att testa att cykla långt under 2018 om man är ny i gamet. Men visst kan motsatsen också vara spännande - att ställa sig på startlinjen till PBP utan någon som helst erfarenhet av nattcykling. Det blir kanske ett mer äkta äventyr.
Oförberedelsecykling - kanske det som är "nästa nivå? PBP on a shoe string liksom =)