Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var finns spänningen i det?!Gruppetton lämnar Arlanda 16:20 med hopp om en direktflight..... :-)
Med eller motvind!Gruppetton lämnar Arlanda 16:20 med hopp om en direktflight..... :-)
Piteå-Bollnäs-Piteå borde var ca 150 milJäkla logistik, varför kan inte PBP gå i Mellansverige för?!
Du får väl kontakta franska ambassaden och be dem framföra ett erbjudande om att köpa Paris och Brest och dessutom flytta dessa till Mellansverige. Eller om de kanske kan tänka sig att byta mot Vänersborg (Lilla Paris) och någon ort längs norrlandskusten, Söderhamn kanske?Så var cykeln packad, det tog en jäkla tid då sadelstolpen satt rejält fast och jag aldrig packat ner en cykel i en väska förut. Jäkla logistik, varför kan inte PBP gå i Mellansverige för?!
Á votre santé! ??Hur går det, landat i baren än?
Det gäller att slå till så det känns.Det är ryssen!
Fin koja, min är mera spartansk.Ligger i min bil hundra meter från registreringen. Det är varmt i Frankrike! Men trevligt att vara på plats bland massor med sjyst folk!
Visa bilaga 647167
Med avseende på utrymmet: Du vet att du inte ska spela padel de närmaste dagarna?Fin koja, min är mera spartansk.
Visa bilaga 647171
Erik= Erik Lönn. Han avskyr ju pizza ? I alla fall i samband med rando.Jag och Erik har ätit Italiensk vid Maurepas
Kom förbi på en kopp imorgon om det finns risk att du börjar klättra i väggarna!Sitter i en sunkig stuga på en camping 9 km från starten. Klev upp kl 01:00 och kom hit vid 17-tiden. Trasiga flygplan och missade tåg, samt en massa bärande av cykelväskor gör att det tar tid.
Jag skulle vara glad om jag satt i en sunkig stuga nära starten nu. Mina 200 mil och fyra år känns verkligen fel.Sitter i en sunkig stuga på en camping 9 km från starten. Klev upp kl 01:00 och kom hit vid 17-tiden. Trasiga flygplan och missade tåg, samt en massa bärande av cykelväskor gör att det tar tid.
Pasta... paaaaasta.... men insåg att jag menade Stefan ??Erik= Erik Lönn. Han avskyr ju pizza ? I alla fall i samband med rando.
Ser ut som här!Visa bilaga 647200Vi får väl hoppas att de blir så här hela rutten. Jonas, Erik, Petra o Peder i Ablis
Vars är du någonstans? Vi cyklar in till Rambouillet efter lunch, när regnet ska ha upphört.
Men va tjusigt!
*) Île-de-France - Centre-Val de Loire - Normandie - Payes de Loire - Bretagnegenom härliga Bretagne*!
Jag var tvungen att kolla upp själv! Men med alla de där namnen så märker en ju vidden av bedriften. De ska cykla genom halva Frankrike, sedan vända och cykla tillbaka igen.Tack mzi för att du rättade mig
Tänk på att det är att delta som är viktigt, inte att ljuga!
Lagom fram och lite mer där bak.Vilket däckstryck ska man ha?
Ja, det är ju i runda slängar fyra vätternrundor så fyra gånger vad man har där.Vilket däckstryck ska man ha?
Jävla cykeldårar! Kör så det ryker!
Det snabba bordet.