Pedalval...

LOBOno1

Ny medlem
Pedalval...
Hej!

Nu har jag tröttnat på mina Shimano M324 Single Sided. De vill aldrig som jag vill.

Vilket är mitt bästa alternativ? Kraven är att det ska gå att använda både vanlig sko och spd sko på pedalen utan att man ska behöva välja sida eller att spd delen inte är i vägen som på M324ornas ena sida.

Tack!

Pedalval...
Jag hade samma fråga (typ) uppe för ett tag sedan och fick rådet att skaffa CB Mallets alternativt Shimano 647 som jag minns det. Dock ändrade jag mig och behöll plattisarna istället...

Pedalval...
Jo shimano 647 är ett klart bättre val än 324.orna jag hade också såna förut men gjorde mig av med dem av just det skäl du anger, alltid "fel" sida upp :-(

Om du väljer CB Mallets så måste du nog byta klossar på dojorna men dem följer med pedalerna om jag minns rätt, säkert någon Mallet ägare som kan lämna klart besked om det!

Bosse

Pedalval...
förstår dig helt och hållet varför du vill byta. hade också sådana pedaler innan och de kommer bara fel. Jag kör nu med ett par Candy C så kanske inte mycke till tips men tror på Mallets, de borde följa med klossar, gjorde det med mina candy iaf.

Tillbaka
Topp