Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jonja sa:Menar du ultegra 6500? De är ju fortfarande relativt dyra, en femhunk hos Rose. Minns när jag köpte en sån hos lbs här i stan 1998, 775 kr tror jag han tog. Vilka groteska priser det var på den tiden, var nästan billigare att köra bil.
det finns ju åtminstone en, var det specialized säkert, som gjort en lätt stolpe med bara 5cm drop eller liknande. Just för sådant :)Du Rietz sa:Nu kanske jag kastar sten i glashus, men körs inga höj- och sänkbara sadelstolpar på CX?
Nu tänker jag där det är risk för sladd, där man hoppar över trottoarkanter, etc.
Granman sa:Intressant att det i en tråd om pendlarcykel för dåligt väder dyker upp dropperposts och ultegrakassetter. =)
Sambal Oelek sa:det finns ju åtminstone en, var det specialized säkert, som gjort en lätt stolpe med bara 5cm drop eller liknande. Just för sådant :)Du Rietz sa:Nu kanske jag kastar sten i glashus, men körs inga höj- och sänkbara sadelstolpar på CX?
Nu tänker jag där det är risk för sladd, där man hoppar över trottoarkanter, etc.
Granman sa:Intressant att det i en tråd om pendlarcykel för dåligt väder dyker upp dropperposts och ultegrakassetter. =)