Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har tre skåp vid duschen och en mindre skosamling samt lite ytterkläder och halsduk, handskar och keps på rummet. Ser ganska stökigt ut, men ingen har klagat. Jag går Krav Maga som friskvård.Ni som har ombyte på jobbet, har ni eget skåp?
Både ja och nej:Ni som har ombyte på jobbet, har ni eget skåp?
Oj, missade visst ditt sista inläggLyxigt att kunna förvara kläder (smidigt) på jobbet.
Jag har visserligen ett skåp men det är 8 våningar upp från cykelrum, omklädningsrum och dusch.
Det finns ett fåtal skåp i omklädningsrummet men de öppnas automatiskt efter en tid. Svettiga kläder brukar dock få hänga kvar över dagen.
Den skulle säkert få vara kvar ett tag i alla fall. De kör ju rensningsdagar ibland då alla kvarlämnade kläder städas undan. Det brukar aviseras några dagar i förväg så man skulle kunna anpassa sig därefter.Oj, missade visst ditt sista inlägg
Det där låter ju nästan precis som mitt jobb. Kan du inte göra som jag, förvara ombytet i en väska i omklädningsrummet, eller försvinner den då?
Haha, har kört "italienare" på jobbet många gånger...Kan vara jobbigt om man glömmer ett klädesplagg och inte har tex byxor eller skjorta på jobbet.![]()
Det skulle fungera för mig att ha lite reservkläder på jobbet men har aldrig blivit av vilket jag blivit straffad för ett par ggr...Haha, har kört "italienare" på jobbet många gånger...