pfffhahahaha

pfffhahahaha
Darin.jpg

pfffhahahaha
Oskar_ skrev:
-------------------------------------------------------

> jag ser ju nästan allvarlig ut där, ush o fy
> vilken bild....

B-O: XC-Svetto deluxe!

pfffhahahaha
Fan Oscar, ta inte våra kommenatarer så hårt. Ibland så lägger du ju upp kommentarer som bara är att smasha in klockrena och dryga svar på. Kom igen och håll dig helt trevlig och sansat neutral så slipper du ett helt Happy vänt emot dig. Jag tycker att du verkar vara en trevlig kille som kan grymt mycket om cyklar, så visa den sidan istället. Prova två veckor på happy där du bara är snäll och svarar koncist på folks cykelfrågor. Däremot är det ju inte fel att visa vad man tycker, men gör det inte under dessa två snäll-veckor, så får vi se om folks uppfattning om dig som en liten brat med för mycket pengar och tid på lunarstorm förändras.

pfffhahahaha
This one goes out to all the Bianchi Oscars of the world, PEACE!

---------------------

idag när jag skulle ställa mig på framhjulet och hoppa så sa det knak, ramen är helt spruken..... hela röret är av (röret vid nedersta styrlagret), inte vid svetsnigen utan rakt på.... gissa om det är frustrerande?

vet någon om det går att svetsa något sånt?

---------------------

Min egen Bianchi:
bo5ip.jpg

pfffhahahaha
Woah, vem kunde tro att en happy-legend var från samma håla som jag!? Inte bara samma håla, samma bostadsområde i utkanten av nämnda håla! Jag är hedrad.

Uhm..

pfffhahahaha
Bianchi Oskar körde av en ram genom att använda den till fel saker. Han ville svetsa den, folk avrådde men han svetsade ändå. Ramen gick av igen och folk suckade över att han inte lyssnade. Sen brakade helvetet löst och tråden blev den bästa i forumets historia.

Tillbaka
Topp