Plånkor i silvertejp?

• Trådstartare Trådstartare Peter K
  • Start datum Start datum
Plånkor i silvertejp?
Det var grymt lätt att beställa på ducti.se. Har just gjort det. Den skulle komma inom ett par dar också. Verkar hur bra som helst. Så slipper man sitta kladda med egen silvertejp och en dålig beskrivning.

Plånkor i silvertejp?
Såg att dom har plånböckerna på en affär i Stockholm som heter Sofo Kläder och Bräder. Det finns visst en väska och en klocka också.

Plånkor i silvertejp?
Lustigt att så många oregistrerade användare skriver varmt om Ducti.se i den här tråden. Alla lika optimistiskt inställda till Ducti.se samt övertygade om hur prisvärt det är med en silvertejpsplånka och hur svårt det är att göra en själv. Det luktar smygreklam lång väg, eller har jag överkänsliga smaklökar? =)

Plånkor i silvertejp?
cal Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lustigt att så många oregistrerade användare
> skriver varmt om Ducti.se i den här tråden. Alla
> lika optimistiskt inställda till Ducti.se samt
> övertygade om hur prisvärt det är med en
> silvertejpsplånka och hur svårt det är att göra en
> själv. Det luktar smygreklam lång väg, eller har
> jag överkänsliga smaklökar? =)

När du säger det så... Så många nya och oregistrerade har jag nog aldrig sett i någon tråd, dessutom av en ren slump har alla varit här ungefär samtidigt. Skulle vara intressant att se ip-numrena. Jepp, håller med, det luktar smygreklam!
Men visst är den cool, det är väl inte mer än rätt att vi på happy får ett specialerbjudande.

Plånkor i silvertejp?
De borde köpa annonsplats kan man tycka. Istället för att "fuska". Och det vore intressant att se IP på oreggade inlägg igen...

/Johan

Senast redigerad av en moderator:
Plånkor i silvertejp?
Litet mycket hotmail/msn oxå ...
PeterK      (peppe@hotmail.com)
Björne3     (bjorn83@msn.com)
TotteMannen (ghik@yahoo.com)
Snubben     (poppe@hotmail.com)
Super10     (super10@hotmail.com)
Hobbe       (ho@chello.com)
Heffa       (heffa@msn.com)
Stigge      (stigg@hotmail.com)

Plånkor i silvertejp?
Visst det ser misstänkt ut. Men att alla har skrivit samtidigt kan också bero på att de trådar det senast skrevs i hamnar överst i listan.

Plånkor i silvertejp?
Kanske någon av dessa kan dementera misstankarna...
Peppe, Poppe, Hobbe, Heffa, Stigge?

By the way, Peter K eller grippa som han kallar sig i en annan tråd upprepar sig...
<http://www.wakeboard.nu/?main=forum&forum=forum&forum_id=700>

Plånkor i silvertejp?
Kollar man lite noggrannare på Björne4 på wakeboardsidan så har hans mailadress en viss koppling till trådstartarens namn, Grenros...

Fast allt är ju givetvis en slump... ;-)

Plånkor i silvertejp?
Haha... jag är faktiskt medlem på wakeboard.nu och där formligen dräller det av back-stabbers som glider in och skriver smygreklam för att främja sin egen verksamhet. Trist att dessa personer skall vessla in här på happymtb och bete sig likadant.

Jag hoppas att jomper/feffemannen kan kolla IP-nummren och plocka bort inläggen om det visar sig vara en och samma person (mannen bakom Ducti.se ??).

Plånkor i silvertejp?
Totte Mannen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Den som heter triplett verkar bäst. Ska nog
> beställa en sån.

Beställa? Det är väl bara att gå in i närmsta järmnaffär, köpa en rule tejp och bygga ihop väskor och plånböcker själv! Bara fantasin sätter begränsningen:-)

Plånkor i silvertejp?
Tillverkade en själv för ett tag sen, inspirerad av en annan tråd här för ett tag sen. Kollade lite på olika beskrivningar och gjorde sen en lite egen modell, tog några timmar att pröva sig fram till en bra konstruktion. Är inte helt nöjd med myntfacket som är lite för platt men annars så funkar den bra, skulle den gå sönder så är det ju bara att laga med mer silvertejp.

Plånkor i silvertejp?
ähh, silvertejp tar man när plånkan börjar gå sönder. bara att tejpa på så är det bara silvertejp efter ett tag :P

Tillbaka
Topp