PM till person som säljer Cykel här

Mafv

Aktiv medlem
Hej,

Försökte skicka PM till en person som säljer en cykel här men får ett felmeddelande, hur går jag till väga för att kontakta personen?

/M

1.webp

Skicka ett PM till mig med namnet så kan jag skicka ett PM till densamme, jag bör kunna göra det trots sekretessinställningen.

Borde det inte utlösa en action i annonsformuläret att en användare som lägger upp en annons har blockat PM? Dvs då bör man tvinga vederbörande att antingen tillåta PM för just annonsen eller lägga till något annat kontaktsätt...

Det utgår en varning om man försöker annonsera med den inställningen. Problemet uppstår om man blockerar möjligheten att ta emot PM efter att man annonserat. Funderar på att stäng av den funktionen helt.

Kan vara så att personen som säljer cykeln har lovat sin bättre hälft att göra sig av med en cykel. Visar annonsen som bevis att den fullföljt sitt åtagande men berättar inte om att den har samtidigt blockerat PM.
"Se, det är ingen som vill köpa cykeln. Det är ju synd att slänga cykeln."

Kan vara så att personen som säljer cykeln har lovat sin bättre hälft att göra sig av med en cykel. Visar annonsen som bevis att den fullföljt sitt åtagande men berättar inte om att den har samtidigt blockerat PM.
"Se, det är ingen som vill köpa cykeln. Det är ju synd att slänga cykeln."
Fan. Smart! Stäng ej av funktion admin. >:E

Tillbaka
Topp