Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar man de första avsnitten av Mountainbikepodden? I Acast hittar jag bara nr 23-25.Najs, tackar!
MTB STHLM verkar inte gjort något sedan 2018, men det finns iaf 25 avsnitt att lyssna på. Får testa. Cykelwebbenpodden verkar ju väldigt seriös. Va gött ;)
Vitalmtb Inside Line brukar vara bra.Lyfter detta. Jag är helt ointresserad av "träning" och tävling, det är cykling och cyklar som är intressant. Har redan lyssnat på alla avsnitt av Shut up and build bikes.
Jag brukar lyssna på Empirical Cycling Podcast, brukar vara bra genomgångar av studier samt lite perioder med ett visst tema.Bump!
Vilken podcast (troligen på engelska) är konditionsträningens motsvarighet till https://www.strongerbyscience.com/ ? Dvs grundliga och kritiska genomgångar av studier men med fokus på uthållighet snarare än styrka.
Lyfter detta. Jag är helt ointresserad av "träning" och tävling, det är cykling och cyklar som är intressant. Har redan lyssnat på alla avsnitt av Shut up and build bikes.
Hittade du några? Jag lyssnar sporadiskt på Trainerroad & evoq bikes poddar. Tycker det är kul då de ofta har väldigt olika synsätt på saker och ting.Bump!
Vilken podcast (troligen på engelska) är konditionsträningens motsvarighet till https://www.strongerbyscience.com/ ? Dvs grundliga och kritiska genomgångar av studier men med fokus på uthållighet snarare än styrka.
Tycker downtime ofta lyckas få väldigt intressanta personer men tycker han som driver podden är riktigt riktigt torr. Lyssnar ofta ändå för att få höra gästernas tankar, efter att man hoppat de första 3 minutrarna av reklam...![]()
Downtime - The Mountain Bike Podcast
Vildmarken · Varje vecka · Downtime isn’t just another mountain bike podcast. It’s THE podcast for those who live and breathe gravity riding. Whether you’re chasing podiums or simply pushing your own limits on the trail, Downt...podcasts.apple.com
Downtime. Allt ifrån tävlingssammandrag till intervjuer med ingenjörer från dom största märkena.
Lyfter detta. Jag är helt ointresserad av "träning" och tävling, det är cykling och cyklar som är intressant. Har redan lyssnat på alla avsnitt av Shut up and build bikes.
Nä, har inte hittat något men också slutat leta. TR podden var bättre förr och de andra poddarna jag följer (Escape Collective, Cykelwebbenradiopodden, The Cycling Podcast) är mer åt det aktuella/nyhetshållet än träningsfokus. Även SbS har tappat jämfört med när det var Eric och Greg.Hittade du några? Jag lyssnar sporadiskt på Trainerroad & evoq bikes poddar. Tycker det är kul då de ofta har väldigt olika synsätt på saker och ting.