Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Går Ej att synka v650 mot polar flow. Någon som vart med om det? Står enbart synkronisering misslyckades. Har uppdaterat app och Polar enhet.
Min har funkat klockrent att synka mot mobilen tills förra veckan, synkronisering misslyckades. Dator funkar fortfarande. Känns som att det blir ett fall för garanti och sen en soptunna....Min kompis o jag fick samma problem för ett tag sedan. Kan fortfarande inte synka mot mobil, men när jag kopplar den till datorn så fungerar det. Ingen aning vad problemet är?
Det intressanta är att kompisen ringde mig när jag var ute och cyklade och berättade att hans strular och undrade om jag hade en lösning. När jag kom hem efter min runda så strulade min med. Detta var kanske för två veckor sedan. Vi båda har iPhone om det är där problemet ligger? Återkom gärna om du hittar någon lösning på problemet.
Tycker även puls och GPS symbolerna blinkar konstigt efter den säger att den misslyckats. Inget jag sett tidigare.
Testa para om enheten från appen. Annars kan bluetooth av/på eller starta om mobil funka, men du har säkert testat. Lite kinkigt med polar flow ibland, hade länge problem med huawei men nu är det stabilt. När man öppnar appen gör den nån slags sync mot server, brukar alltid vänta till appen är klar.Min har funkat klockrent att synka mot mobilen tills förra veckan, synkronisering misslyckades. Dator funkar fortfarande. Känns som att det blir ett fall för garanti och sen en soptunna....
Ingen panik, det kommer snart en fix.Hej
Det är fel på sista flow uppdateringen sedan 23 April version 4,4,3 och Polar jobbar på att fixa det.
Finns mer att läsa i Appstore
Under tiden får man köra vid PC