Polar v650 synk problem

J.kring

Medlem
Polar v650 synk problem
Går Ej att synka v650 mot polar flow. Någon som vart med om det? Står enbart synkronisering misslyckades. Har uppdaterat app och Polar enhet.

Polar v650 synk problem
Jag har gett upp att försöka synka till mobilen. Funkar fortfarande bra med sladd till dator som tur är.
Men mitt 20 år långa kärleksförhållande till Polar börjar knaka lite... Har strulat mycket med Flow sync senaste året. Krav på uppdatering varje gång och ändå strul....

Polar v650 synk problem
Går Ej att synka v650 mot polar flow. Någon som vart med om det? Står enbart synkronisering misslyckades. Har uppdaterat app och Polar enhet.

Min kompis o jag fick samma problem för ett tag sedan. Kan fortfarande inte synka mot mobil, men när jag kopplar den till datorn så fungerar det. Ingen aning vad problemet är?
Det intressanta är att kompisen ringde mig när jag var ute och cyklade och berättade att hans strular och undrade om jag hade en lösning. När jag kom hem efter min runda så strulade min med. Detta var kanske för två veckor sedan. Vi båda har iPhone om det är där problemet ligger? Återkom gärna om du hittar någon lösning på problemet.

Tycker även puls och GPS symbolerna blinkar konstigt efter den säger att den misslyckats. Inget jag sett tidigare.

Polar v650 synk problem
Min kompis o jag fick samma problem för ett tag sedan. Kan fortfarande inte synka mot mobil, men när jag kopplar den till datorn så fungerar det. Ingen aning vad problemet är?
Det intressanta är att kompisen ringde mig när jag var ute och cyklade och berättade att hans strular och undrade om jag hade en lösning. När jag kom hem efter min runda så strulade min med. Detta var kanske för två veckor sedan. Vi båda har iPhone om det är där problemet ligger? Återkom gärna om du hittar någon lösning på problemet.

Tycker även puls och GPS symbolerna blinkar konstigt efter den säger att den misslyckats. Inget jag sett tidigare.
Min har funkat klockrent att synka mot mobilen tills förra veckan, synkronisering misslyckades. Dator funkar fortfarande. Känns som att det blir ett fall för garanti och sen en soptunna....

Polar v650 synk problem
Min har funkat klockrent att synka mot mobilen tills förra veckan, synkronisering misslyckades. Dator funkar fortfarande. Känns som att det blir ett fall för garanti och sen en soptunna....
Testa para om enheten från appen. Annars kan bluetooth av/på eller starta om mobil funka, men du har säkert testat. Lite kinkigt med polar flow ibland, hade länge problem med huawei men nu är det stabilt. När man öppnar appen gör den nån slags sync mot server, brukar alltid vänta till appen är klar.

Polar v650 synk problem
Min fru tog över min V650 förra året och har haft lite problem av och till men det började ordentligt förra veckan. Det löste sig genom att hon kopplade in den till datorn och startade om datorn med den ikopplad. Får se hur länge det håller. Men å andra sidan är den mer än fyra år gammal och har funkat klockrent nästan hela tiden så lite får man ju ge den.

Polar v650 synk problem
Hej
Det är fel på sista flow uppdateringen sedan 23 April version 4,4,3 och Polar jobbar på att fixa det.
Finns mer att läsa i Appstore
Under tiden får man köra vid PC

Tillbaka
Topp