lashol
Medlem
Polygon
Polygon Siskiu D7 har kommit som 2021 års modell nu! https://www.polygonbikes.com/eur/shop/bikes-eur/mountain-eur/siskiu-d7-5/
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar om cykeln finns i lager, annars blir det svårt.Vart köper man en polygon verkar inte gå på deras hemsida.
Ja det är jag med på? Men dom kör leverans till Sverige? det är den fundering jag har, för folk i andra länder verkar kunna beställa cyklar (USA, AUS)Från polygon men för mig står detFungerar om cykeln finns i lager, annars blir det svårt.
| This product isn't available for online purchase. If you're interested to ride this bike, you can contact our nearest dealer (click here) |
Okej fint då vet jag att det är möjligt iaf ? tack för infoJag beställde i år direkt från hemsidan. Då gick det bra. Testa skriv till Polygon. De svarade hyfsat snabbt på tekniska frågor om cykeln. Jag noterade att de på hemsidan lagt till att att skatt och frakt inte ingår. När jag beställde tillkom frakt men inget annat. Priserna angavs i euro vid den tidpunkten.
Jag provade nyss att lägga en cykel i varukorgen. De lite dyrare funkade bra.
Jag har försökt fått tag på en men ingen av deras samarbetes partner i eu hade möjlighet att skicka till Sverige. Detta svar fick jag när jag frågade om att köpa på deras hemsidaPolygon Siskiu ser ju galet prisvärda ut, någon här som äger nya 2021 som vill ge en kommentar?
Jag har försökt fått tag på en men ingen av deras samarbetes partner i eu hade möjlighet att skicka till Sverige. Detta svar fick jag när jag frågade om att köpa på deras hemsida
We are afraid that we can't give you the exact estimation
time because of the high demand that we are encountering in the
moment. However, you can try to ask again for the availability
of the bike after some months.
Läst om den i någon tidning att det är samma som Calibre för det är Polygon som tillverkar dessa. Så alternativet kan vara Calibre.
Beställde nyligen en d7,blir spännande att se om den ev är bättre än min 23(?)år gamla ht Cycle pro pinnacle comp?
Bikester hade en kvar.Var beställde du den ifrån?
Är den till salu ?Jag köpte en Siskiu T7 direkt från Polygon efter den 20 mars i år när de hade ändrat så de står för moms och tull. Det blev lite fel först så jag fick fakturan på moms och tull först men det löste sig så de tog hand om den sen. Så än så länge har jag bara positiv att säga om dem.