Manofmanymissions
Aktiv medlem
Posta Dina somrigaste cykelbilder!
Så mycket av sånt jag gillar på den här bilden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jagar min bättre hälft på väg ner från Col de Fruit ovanför Courchevel.
Visa bilaga 598955
Fotocred till @stenmark
Blir nyfiken. Var?
Sety ut som gränsen till Norge efter Torsby? men allt ser väl lika ut efter den gränsen söder om fjällenBlir nyfiken. Var?
Ser jättetrist ut, INTE ??Åh, pepp-tråden. Bombar på lite från sommarens äventyr:
La Grave:
Visa bilaga 679420
Ovanför Beufort:
Visa bilaga 679421
Visa bilaga 679422
Lite osäker på exakt plats, franska alperna i Tarentaise-dalen plus minus:
Visa bilaga 679423
Pila, toppen av systemet med utsikt ner mot Cogne:
Visa bilaga 679424
Verbier:
Visa bilaga 679425
För att precisera ytterligare så är det e16'on på väg mot torsby. Riktigt trevlig väg att cykla på för att vara europaväg. Det finns en bra ostaffär i Lekvattnet som är värd ett besök om en är i krokarnaBlir nyfiken. Var?
Samt vårens äventyr i Aínsa, Spanien:
Vad för lång framskärm är det där? Eller är det en bakskärm men monterad fram? Jag gillart iallafall!
Inget planerat nu i vår. Men BasqueMTB har ute alla årets resor på hemsidan. Kan verkligen rekommendera att åka med dem, väldigt bra cykling och väldigt bra arrangerat!Ser inte ett dugg roligt ut. När åker ni nästa gång? :D
Du har rätt i att det är en bakskärm. Biltemas för att vara specifik + lite delar från en annan skärm som gick sönderVad för lång framskärm är det där? Eller är det en bakskärm men monterad fram? Jag gillart iallafall!
Extremt snygga dekaler på gaffel och fälgar med matchande kläder/hjälm. Extra bonus stilpoäng!Typisk svensk sommar, Arvika
Visa bilaga 679462
Hehe, ja hon är väldigt noga med det därExtremt snygga dekaler på gaffel och fälgar med matchande kläder/hjälm. Extra bonus stilpoäng!
Med sånna barends kan jag tänka mig att hen var tveksam till fler turer.