Prenumeration

• Trådstartare Trådstartare Joe
  • Start datum Start datum

Joe

Ny medlem
Prenumeration
Ska börja prenumerera på någon utländsk MTB tidning tänkte jag. Vilken är mest prisvärd, vad kostar det och vart vänder man sig för att börja prenumerera?

/ Joe

Prenumeration
Jag prenumererar på amerikanska BIKEmag.
Riktigt trevlig tidning som har väldigt bra texter och bilder i världsklass.
Inte lika tjock som de brittiska, men de är å andra sidan fulla av reklam vilket Bike har klarat sig i från. Trots allt mycket att läsa. Riktigt prisvärd tycker jag den är. 8 nummer/år. Kommer inte i håg priset exakt, står nog på deras hemsida.

www.bikemag.com

Prenumeration
Av de brittiska tidningarna tycker jag personligen att MBR (MountainBike Rider) är bäst.
Köpt lösnummer av både MBA och MBUK och ingen av dem har fallti mig riktigt i smaken.

Prenumeration
Min prenumeration på Singletrack har gått ut, förnyas inte även om den är lite smårolig.
Dito håller på att hända med MBR. Fick en pren av jobbet när jag fyllde pensionär men jag förnyar inte den heller tror jag. Iofs kollar de på den typen av hojar och cykling som jag gillar nu men jättebra är den inte.
Återstår MBA som jag tog 24 månaders pren på så den räcker ett tag till men kommer inte att förnyas sen, den är lite själlös.
Har läst en del lösnummer av What MTB men den är lite xc-svetto så den blir det inte. Alla tyska tidningar går bort för det är för jobbigt att läsa fritziska innan man somnar. Det kanske är Bike som ska vagga mig till sömns framöver?

Prenumeration
"Blurb o´ da week" på http://www.bikemag.com :

baby.jpg

"I wish men had boobs because I like the feel of them. It's so funny--when I record, I sing with a hand over each of them, maybe it's a comfort thing."
—Baby Spice

Det är den tidningen jag ska ha! :-)

Prenumeration
*micke* BIKE kommer du att gilla, det är nog den enda blaskan som jag fortfarande ser fram emot varje nytt nummer och som har "soul" i sig. :-9 Mer känsla, mer bilder, bra stories, mindre tester, mycket reklam(som om det vore en överraskning). :-)

/Leo

Prenumeration
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> *micke* BIKE kommer du att gilla, det är nog den
> enda blaskan som jag fortfarande ser fram emot
> varje nytt nummer och som har "soul" i sig. :-9
> Mer känsla, mer bilder, bra stories, mindre
> tester, mycket reklam(som om det vore en
> överraskning). :-)

Jämfört med MBUK tycker jag faktiskt att BIKE har förhållandevis lite reklam.
Att den inte är helt fri från reklam är en annan sak :P

Håller med dig, BIKE har "soul". helt klart! Bästa fotografierna dessutom.

Edit: $11.97 är dessutom nästan gratis. =)

Senast redigerad av en moderator:
Prenumeration
Beror ju på vad du vill ha, behärskar du tyska språket och tycker om tester så är tyska Bike (har även en systertidning, Tour för landsväg) riktigt bra. Brukar även innehålla en hel del resereportage från tyskland och andra länder.

Prenumeration
Jag förnyade varken Singletrack eller Dirtrag-prenumerationerna när de gick ut.

Singletrackworld har tappat mycket av sin själ. Dirt Rag är kul att läsa dock men det är för liten del av innehållet som intresserar mig.

Bike är mysig men jag har inte prenumererat på den, köpt några lösnummer bara.

Tillbaka
Topp