Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gjort precis som @AAverdal. Köpte pumphuvudet på XXL och sedan en luftpåfyllare med bra skala för MTB som jag skar av slangen på. Funkar kanonNågon som vet nåt multihuvud för att pumpa både presta och schrader
Verkar bra!SKS Multivalve head for floorpumps, pumphuvud - Cykelpump - SKS Multivalve head for floorpumps, pumphuvud | XXL
Läs mer om SKS Multivalve head for floorpumps, pumphuvud. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se![]()
Jag tänkte mer på slangdimensionen på en befintlig golvpump.den funkar för Biltemas filler och tydligen Julas ovan. Hur många mm vet jag inte men det är nog rätt flexibelt runt 4mm?
högst troligen går det bra om det inte är någon avvart.Jag tänkte mer på slangdimensionen på en befintlig golvpump.
Som andra redan påpekat så passade den direkt på Julas luftpåfyllare.Tack för infon, hittade även
![]()
SKS Schlauch mit E.V.A-Pumpenkopf
Der Pumpenschlauch mit E.V.A-Ventilkopf von SKS ist für AV, SV und DV Ventile geeignet. Kompatibilität: Airbase Pro, Rennkompressor für Sclaverand-/Presta-, Auto-/Schrader- und Dunlop-Ventile Technische Daten: Durchmesser: 11 mm Länge: 1250 mm Gewindwww.bike-components.de
För behöver lite längre slang än den som sitter på pistolen idag , men förmodar man behöver någon sorts övergång till Sks till luftpåfyllaren , fick för mig att sks slangen är en m8 i övergång ? Vet dock inte om de är samma på luftpåfyllaren
Har inte måtten. Men som andra redan påpekat så passade den perfekt på Julas.Verkar bra!
Har du nån uppfattning om vilka dimensoner av slang det funkar till?