Problem med bikester.se!!!!!!!!

mtbuman sa:
jag har även framgångsrikt beställt från PlanetX!!! Det går bra nu!!!!

ja, beställningen är ju inte speciellt svårt att vara framgångsrik med..... Det är ju LEVERANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har sjukt stora problem med att få grejor från Bikester.....Beställning? Vadå? De får väl för tusan skicka grejorna innan jag beställer!!!!!!!

Jag har beställt både cykel och diverse cykeldelar/kläder/däck/slang därifrån, aldrig varit några problem? fått mina saker inom en vecka och fått rätt grejor

Skippe sa:
Jag har läst och begränsat och blir uppriktigt upprörd över en hel del i den här tråden:
1. Varför vill Bridgestone ha ett par ritchey?
2. Varför publiceras telefonnumret på bikesters hemsida?
3. Varför ringer inte bikester upp när de gjort fel?
4. Varför svarar inte bikester efter arbetstid?
5. Varför gjorde inte Estrella chipotle Cleese tidigare?

Underbart med fredagstråd, chips, öl, nätcycklande och många utropstecken!!!

Måste bara citeras. Världsklass! ?

Boromir sa:
Om nu personlig kontakt ligger högst upp på TS önskelista kanske det skulle vara bättre att handla över disk nästa gång så slipper vi andra få så många utropstecken slängda i ansiktet(!)

Jag har handlat över disk på Bikester. Flera gånger. Och vid två tillfällen så har det stått ett pris på varan och när jag betalt i kassan så har jag fått betala ett annat MYCKET LÄGRE pris. Utan att upplysa mig om varför så vill dom ha mindre betalt än jag var villig att ge, bara för att det råkar vara rea på nätet. UPPRÖRANDE! (eller otroligt bra kundbemötande)

jofahjalm sa:
Den här tråden behöver fler utropstecken!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skål :O

Till mig sålde dom däck märkta med 2015 men tror inte räser ralph fanns i 2.35x29 då så tekniskt sett så fick jag fel däck då... Eller så har jag fel :)

Cyklade vidare.

daikai1 sa:
jofahjalm sa:
Den här tråden behöver fler utropstecken!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skål :O

"Multiple exclamation marks," he went on, shaking his head, "are a sure sign of a diseased mind."

Har beställd där massor med gånger. Säkert 5 till 6 cyklar, och massor med delar. Min erfarenhet är att det krångla ytterst sällan och när det blir galet så har det löst sig snabbt och smidigt. Kundtjänsten har jag alltid nåd och dem var väldigt hjälpsam.
För mig som bor i norrland helt klart bästa sätt att försörja sig när det inte finns bra utrustade butiker i varje hörn.

Har också best flertalet gånger och det har alltid gått smidigt retur sedel skriver du ut själv från hemsidan och bara postar och fyller i orsak och helt gratis vad är problemet?
/M

Tillbaka
Topp