Spindelbenen
Aktiv medlem
Problem med Cykelkraft.se
Jag fick en jordgubbsstång i paketet när mina pedaler kom idag, just sayin...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bullabus sa:Men oavsett vad man har för problem med att hinna med leveranser så har vi kommit halvvägs in i nådens år 2018. Hur svårt kan det vara att lägga till en textrad på Facebook, på hemsidan, innan man trycker på köpknappen där det står "just nu har vi pga xxxxxxxxx lång leveranstid". De sparar ju tid för dem själva och förlorar inget anseende hos kunden om man är ärlig och förklarar situationen.
... och ja självklart hade de kunnat göra ett inlägg på happy också...
Getabocken sa:Grejen är, att om de skulle skriva ”5 veckors leveranstid” skulle inte en jävel handla där.
Dessutom skulle de nog inte prestera de siffror de gör, om inte merparten av kunderna var nöjda.
Vi ska inte glömma att vi happy-muppar är typ 1% av omsättningen för alla Sveriges cykelbutiker. Dvs inte alls en viktig kundgrupp för fem öre.
rickards sa:Skickade en retur till cykelkraft den 8/5, har fortfarande inte fått bekräftat att den är mottagen. Är den inte försvunnen på posten så kan man ju tycka att den borde kommit fram :). Handlar om typ 200 kronor, så jag avvaktar å ser vad som händer.
aahlborg sa:Jag fick ett mai idag om att Garmin edge 520 Bundle inte fanns i lager och att den är slut hos leverantör. Det kan hända även den näst bäste som inte har 100% koll på sitt lager. Skrev tillbaka att en utan bundle funkar lika bra och fick svar att det är fixat. Inte skickat ännu dock men inga problem med kundservice än så länge.
Beställde även en cykel av dem i söndags som levererades (av Postnord!!!) igår kväll.