Problem med Eurosport Player
Abonnemanget på Eurosport Player löpte ut igår och idag skulle jag förlänga det, men det fungerar inte. Betalningen kan inte slutföras och jag får ett felmeddelande som säger att ett fel har uppstått och jag ombeds försöka igen vilket jag har gjort utan resultat. Är det någon mer som har haft problem att förlänga sin prenumeration?
/CE
/CE

