Problem med Eurosport Player

• Trådstartare Trådstartare CE
  • Start datum Start datum

CE

Ny medlem
Abonnemanget på Eurosport Player löpte ut igår och idag skulle jag förlänga det, men det fungerar inte. Betalningen kan inte slutföras och jag får ett felmeddelande som säger att ett fel har uppstått och jag ombeds försöka igen vilket jag har gjort utan resultat. Är det någon mer som har haft problem att förlänga sin prenumeration?

/CE

Det tog mig fyra försök över någon månad innan jag gav upp att betala med kort och betalade med PayPal istället. Hör med deras kundsupport.

Hade exakt samma problem att förlänga med kortbetalning, men det funkade på det typ 5:e försöket. Märkligt...

Jag hade också problem, efter andra betalningen av en månad gav jag upp... Sen kom det två kvitton från någon fransk emailadress och vips hade man betalt för 2 månader istället för en... Tror att det är ett tricks från dom för att lura folk på pengar. Sen funkar inte skitapplikationen speciellt bra för mig ändå så jag känner mig grymt lurad :-(

Har mailat kundsupporten för andra gången... Kanske man ska testa och göra ett nytt konto?
Det börjar bli bråttom nu, mindre än en timme till TdF-sändningen börjar!

/CE

zarkov skrev:
-------------------------------------------------------
> Maila kundsupporten, det gjorde jag när mitt
> konto inte ville fungera och de löste problemet
> på några timmar.

När jag mailade deras kundsupport fick jag något "God Dag yxskaft" svar där dom bad mig justera mängden data som buffras... Inget av deras förslag hjälpte.

Jag har testat olika betalkort, webbläsare och operativsystem men det funkar ändå inte. Skapade en helt ny användare också men även det utan framgång, det borde innebära att inga nya medlemmar kan registreras hos ES Player om man betlar med kort. Kanske ska testa att ansluta sig till PayPal? Hur funkar det?

/CE

Tillbaka
Topp