sdx sa:
71 sa:
sdx sa:
71 sa:
aluminium expanderar sig vid värme.
Japp men det är Sram så då gäller inga fysiska regler ? Det funkar fin fint att kyla men det vara bara en stund ? så det var en herre som ville komma hem i väntan på delar som också gett upp å det var dom uppdaterade versionen ? Så det blir att prenumerera på piggelin ?
/M
konstig att dom kan upphäva dom fysiska reglerna.
jag tror mera på plast biten i handtaget och plast expanderar inte vid värme.
Jag skulle nästan tro att packningarna på tryckkolven är felmonterade i för hållande till hur det ser ut i tryckporten och returporten.
T/S skriver att han har fyllt på med vätska ? men vilken vätska dot/mineral ??
Har kört en cykel med dessa på i bilen förra sommaren som nöp när dom låg i kombin ? hade precis byte/fixat andra bromsen på samma cykel med standard felet. Inte rört den andra sidan, tror aldrig den hade varit blöd/luftad så helt original. Så till min förvåning när original bromsen från ingenstans började som den lagade innan den var lagad ??

var bara att gå till kiosken å shoppa isglass och beställa renoverings/uppdaterings kitt till den ? har testat på lite olika cyklar med dessa bromsar. E det en varm dag ställ den i solen och sedan har en hel del detta problem. Barra att shoppa isglass ?. Har pratat med en hel del utvecklare på Volvo bland annat. Å alla säger ungefär som du tills ja berättar om glassen (visat någon) och dom blir helt tysta ?. Sram e världens enda som struntar i fysiska lagar ??detta ska fixa dessa bromsar
https://www.ebay.com/sch/i.html?_fr...8&LH_TitleDesc=0&_osacat=888&_odkw=sram+guide för det gör inte Srams egna uppdaterade kitt ???
Cheers /M