Problem med On-one
Jag beställde ett Midgebar-styre för några veckor sedan från On-one's hemsida och det kom med posten i måndags förra veckan. Till min stora besvikelse hade det tre djupa hack på undersidan (se bild). De är djupare än färgskrap - nästan som om någon tagit ett första tag med bågfil. Detta känns inte alls roligt och jag har mailat On-one två gånger för att höra hur vi ska gå tillväga men jag har inte fått svar på över en vecka. Är det fler som haft problem med On-one? Känns jobbigt men ska jag behöva ringa om en sån här grej?
Saken är också den att jag väldigt gärna vill ha just ett Midgebar på mitt ful-cross bygge. Därför vill jag att On-one ska sköta en sån här enkel sak snyggt - jag vill inte ha komponenter på min cykel från företag som ger mig dåliga "vibbs" och inte sköter sig.
Saken är också den att jag väldigt gärna vill ha just ett Midgebar på mitt ful-cross bygge. Därför vill jag att On-one ska sköta en sån här enkel sak snyggt - jag vill inte ha komponenter på min cykel från företag som ger mig dåliga "vibbs" och inte sköter sig.