[Projekttråd] Scott gambler
Det är väl bara jag kvar snart som inte har en byggtråd på happy, anledningen är väl främst för att få lite tips och ideér från andra, men även hjälp kommer behövas! :)
Det är kanske mer en ombyggnadstråd men vafan..Iaf så jag slänger upp lite bilder på en gambler som ska få lite ny färg bland annat!
Ramen strippad från typ allt.
Tvättas först
Sen börja slipa
Slipa mer
Och mer
Sen lite avbrott i slipdammet och göra loggan!
Fick lite inspiration av Cyklist med att slipa ner bakväxeln, dock inte pga vikten, mer att den var sliten, den är för övrigt fullagad med ett buntband! Den är inte heller klar för övrigt..
Idag kom det lite grejer! Ett plus från bike discount för tidningarna om mtb i alperna, speciellt då en resa är planerad till sahlbach i sommar!
Det är kanske mer en ombyggnadstråd men vafan..Iaf så jag slänger upp lite bilder på en gambler som ska få lite ny färg bland annat!
Ramen strippad från typ allt.
Tvättas först
Sen börja slipa
Slipa mer
Och mer
Sen lite avbrott i slipdammet och göra loggan!
Fick lite inspiration av Cyklist med att slipa ner bakväxeln, dock inte pga vikten, mer att den var sliten, den är för övrigt fullagad med ett buntband! Den är inte heller klar för övrigt..
Idag kom det lite grejer! Ett plus från bike discount för tidningarna om mtb i alperna, speciellt då en resa är planerad till sahlbach i sommar!
Senast ändrad: