Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Akoa sa:Finns hur många som helst. Har du några krav? Kolla lite på dcrainmaker.com om du vill lära dig mer om olika modeller
Pyspunka82 sa:För just den kombon vill jag varmt rekommendera garmin forerunner 235. Pulsmätning i handleden så du behöver inget externt pulsband. Funkar förvånansvärt bra och dessutom är klockan helt ok att ha dagligdags. Har blivit min nya vän...
Akoa sa:Pyspunka82 sa:För just den kombon vill jag varmt rekommendera garmin forerunner 235. Pulsmätning i handleden så du behöver inget externt pulsband. Funkar förvånansvärt bra och dessutom är klockan helt ok att ha dagligdags. Har blivit min nya vän...
+1. Jag beställde en Fenix 3 men skickade tillbaka den. Fenix kan man inte ha som daglig klocka om du inte är 190 lång och väger minst 100 pannor. För stor.
Leffe sa:Akoa sa:Pyspunka82 sa:För just den kombon vill jag varmt rekommendera garmin forerunner 235. Pulsmätning i handleden så du behöver inget externt pulsband. Funkar förvånansvärt bra och dessutom är klockan helt ok att ha dagligdags. Har blivit min nya vän...
+1. Jag beställde en Fenix 3 men skickade tillbaka den. Fenix kan man inte ha som daglig klocka om du inte är 190 lång och väger minst 100 pannor. För stor.
-1 Fenix 3 funkar jättebra till vardags också. Och så är den ju fullmatad såklart. 235 har inte wi-fi va? Väldigt smidigt med F3 som har det.
Akoa sa:Leffe sa:Akoa sa:Pyspunka82 sa:För just den kombon vill jag varmt rekommendera garmin forerunner 235. Pulsmätning i handleden så du behöver inget externt pulsband. Funkar förvånansvärt bra och dessutom är klockan helt ok att ha dagligdags. Har blivit min nya vän...
-1 Fenix 3 funkar jättebra till vardags också. Och så är den ju fullmatad såklart. 235 har inte wi-fi va? Väldigt smidigt med F3 som har det.
Jag tyckte den var alldeles för stor. 235 har inte wi-fi utan synkar via blåtand till telefon
Leffe sa:Akoa sa:Leffe sa:Akoa sa:Pyspunka82 sa:För just den kombon vill jag varmt rekommendera garmin forerunner 235. Pulsmätning i handleden så du behöver inget externt pulsband. Funkar förvånansvärt bra och dessutom är klockan helt ok att ha dagligdags. Har blivit min nya vän...
Jag tyckte den var alldeles för stor. 235 har inte wi-fi utan synkar via blåtand till telefon
I början tyckte jag det också men nu är jag van. 235 vet jag andra som är nöjda med också.
Kan bara tala för 920xt som jag har själv, men med den så överför jag merparten av pass via BT och ibland via WiFi (Om telefonen inte skulle vara parad tex).Scottår sa:Nackdelen med 610 och andra med trådlös överföring till connect är att man inte kan se och spara backuper av filerna från klockan. Annars har den många bra funktioner.
Ska inte svära på profilerna men har svårt att tro att 735an inte skulle ha samma möjligheter som 920 på den punkten. Och då går det alldeles utmärkt att ha olika cykelprofiler.gradeus sa:Lånar tråden! Är själv inne på en nya klocka, har haft Polar RCX5 och M400 innan men rcx5an blev för omständig med extern gps och min m400 krånglade.
Eftersom jag kör både mtb/enduro och landsväg så hade de var bra o ha två profiler på cykeldatorn, som jag också vill kunna se pulsen på, gärna med höjdmeter.
Sen som vanlig löparklocka funderar jag på Vivoactive Hr. För den har även XC skiing som är bra för vintertid. Även kollat på Forerunner 735xt som verkar grymt men vet inte hur det är med cykelprofiler eller hur den är att använda till cykling alls. Vill helst separera mtb&landsväg så jag vet hur mkt jag gjort av av varje, samt löpning.
Mån som gått i samma tankar och löst sitt problem?
Det ultimata hade vart 735an med allt det jag önskar... hehe
Tack på förhand!
Det kostar $5000 att få tillgång till API:nStumpy sa:https://tapiriik.com/ kommer ju åt Garmindatat, så någon sorts API lär ju finnas.