Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
emmmma sa:Någon vänlig som har rabatt på Bikester ??
Gillei sa:Satt själv och lura på att tigga kod.. Men sen kom jag på att Benify har 10% rabatt på Bikester, tyvärr inte retroaktivt.... :(
Men då det känns som att alla (?) har Benify så kan du ju testa det Emmmmmmmmmmmmma
soddamarre sa:Gillei sa:Satt själv och lura på att tigga kod.. Men sen kom jag på att Benify har 10% rabatt på Bikester, tyvärr inte retroaktivt.... :(
Men då det känns som att alla (?) har Benify så kan du ju testa det Emmmmmmmmmmmmma
Lite väl många undantag på benifys rabatt dock...
"Erbjudandet gäller inte på: assos, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Liv ,RFR, s'cool, ORBEA, Santa Cruz, Sportful, SRAM, Trek Bikes & alla e-cyklar."
Sörmlandsleden sa:soddamarre sa:Gillei sa:Satt själv och lura på att tigga kod.. Men sen kom jag på att Benify har 10% rabatt på Bikester, tyvärr inte retroaktivt.... :(
Lite väl många undantag på benifys rabatt dock...
"Erbjudandet gäller inte på: assos, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Liv ,RFR, s'cool, ORBEA, Santa Cruz, Sportful, SRAM, Trek Bikes & alla e-cyklar."
Köpte SRAM AXS med benifykod gick hur bra som helst. Har gjort tre blandade köp på Bikester alltid funkat med koden. Gör ett provköp och kopiera in koden så ser du om det funkar.