Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Jämfört med 2014 är Strasser 11 timmar långsammare till TS17. 50 miles extra förklarar en del, men långt ifrån hela skillnaden. Vi får se om han kan vända på steken när han kommer ner mot Kansas där farten 2014 började dämpas lite om jag minns rätt. Ffa var det väl kanske efter Mississippipassagen som det började gå lite trögare och där det finns potential att plocka tid om orken finns.
GoranS sa:DNF:erna trillar in. Zimin tyckte TS6 räckte i år. Loewen och Lorkowski höll ut en TS längre. Det norska bidraget i loppet hängde in cykeln på första tvåsiffriga kontrollen.
GoranS sa:Strasser 11.30 efter rekordet vid TS22.
Vid TS19 är Gruener 11.10 efter och Baloh 11.54 efter.
Har växt med 8 min till TS23.GoranS sa:Strasser 11.30 efter rekordet vid TS22.
JLarsson sa:Han verkar ha stannat till på krönet.
GoranS sa:Har för mig att jag läst att det är en inte helt ovanlig anledning till brytande under de första dygnen på RAAM.
Vid TS24 är skillnaden uppe i 12.48.GoranS sa:Har växt med 8 min till TS23.GoranS sa:Strasser 11.30 efter rekordet vid TS22.
fhloston sa:GoranS sa:Har för mig att jag läst att det är en inte helt ovanlig anledning till brytande under de första dygnen på RAAM.
Är det värmen? Jag tänker att cykla nästan dygnet runt i några dagar borde de väl ha testat innan man ger sig på RAAM?
Gunnar O. sa:fhloston sa:GoranS sa:Har för mig att jag läst att det är en inte helt ovanlig anledning till brytande under de första dygnen på RAAM.
Är det värmen? Jag tänker att cykla nästan dygnet runt i några dagar borde de väl ha testat innan man ger sig på RAAM?
Är rätt säker på att Gulewich har tränat dygnet runt många gånger innan loppet. Det här var hans 12:e RAAM, så nog visste han vad han gav sig in i.
Tror snarare att om man har en lättare virusinfektion innan start,som kanske man inte ens märkt utav, så gör nog några dygns cyklande inte saken bättre.
GoranS sa:Åke 2.17 snabbare till TS17 än i fjol.
Att han inte använder benen utan armarna.mhenry sa:Vad har jag missat om Imponerande Kajlich?
GoranS sa:Att han inte använder benen utan armarna.mhenry sa:Vad har jag missat om Imponerande Kajlich?
Har växt två minuter till TS19.GoranS sa:GoranS sa:Åke 2.17 snabbare till TS17 än i fjol.
Vid TS18 är försprånget 1.26.
GoranS sa:Tappat ytterligare 8 min till TS30.