[Racer] Franke's onsdag, 18:00.

0range

Ny medlem
Då var det dax för en raceronsdag. Räkna med 2h i tjöttempo/full fart eller vad det nu blir :-)

start @ Franke's, sportbaren som ligger 200m norrunt från Fransons.
Rundan ( bikeroutetoaster ) blir nog lite backig men jag tror det passar vissa :D
Förhoppningar om en lyckad Afterbike på Franke's

Stisse

Ny medlem
Hmmm. Låter intressant, vill med. En ABB (After Bike Beer) är ju inte så illa heller.
Hänger på om frun skulle träna på ons eller inte. Kan inte komma hemifrån förrän ca.17:30 så jag får väl ansluta i Partille ca. 18:15. Borde hinna.
Men jag vet mer framåt onsdag em : )

0range

Ny medlem
Stisse skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmmm. Låter intressant, vill med. En ABB (After
> Bike Beer) är ju inte så illa heller.
> Hänger på om frun skulle träna på ons eller
> inte. Kan inte komma hemifrån förrän ca.17:30
> så jag får väl ansluta i Partille ca. 18:15.
> Borde hinna.
> Men jag vet mer framåt onsdag em : )

Trevligt.

Träffade på Enar på löprundan igår. Han skulle också med.

gabbeon

Aktiv medlem
geologen skrev:
-------------------------------------------------------
> Hade varit självklart om jag inte skulle med på
> HCK:s sommarfest.

+1

Stisse

Ny medlem
Aha, det förklarar varför det inte stod några fräser-hojar utanför Frankes 20:30 då : )

Läste inte på forumet innan jag stack ut.Frun kom inte hem förrän precis innan 18, så jag tog en egen liten solorunda söder över och tänkte istället vara social och stanna och vattna mig på Frankes innan den sista milen hem. Väl där så kände jag mig alltså så ensam i min lycra-outfit så jag rullade vidare : )

Blev 8 goa mil utan stopp på två salttabletter och en flaska vatten. Körde Björsared-Lexbydal-Jonsered-Härkeshultsvägen-Landvetter-Mölnlycke-Benareby-Lindome-Kållered-Frankes-Partille-Björsared. Lite lagom 30-snitt gjorde att jag varken dog eller lökade mig runt. Cykelglädje. Sitter nog i sen VR.

Vi får göra ett försök nästa onsdag då.

selstam

Aktiv medlem
30-snitt låter ju helt körbart ...

Svårt att veta var "tjöttempo/full fart eller vad det nu blir" innebär. Efter Leos 40+'are kan ju full fart betyda vad som helst! :D

Leo

Ny medlem
Nästa onsdag är jag på. Igår blev det lite för länge på jobbet och en hel del fixande med bloggen.

/Leo

Topp