[Racer] - Göteborg, 09.00 söndag, Franssons

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
På söndag blir det en racertur med gofika. Vi tar sikte på Tjolöholm och slottsstugan, som är ett trevigt café. Farten blir lite lugnare än snabbdistans, runt 32-35 km/h i snitt gissar jag.

Återkommer med karta, men det blir runt 10 mil totalt. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 09.00 på söndag!

/Leo

Senast ändrad:
Ska se om jag kan komma loss. Återkommer senare. Inte läge att ta upp detta med sambon just nu;-)
/Peter

jag antar att mina ben kommer vara tvärdöda på söndag, hade det varit skoj med en tur på racer i lagom tempo!

Skulle vilja hänga med, dock med 2mån bebis kanske 100km är något långt för mig. Nån som hänger på att släppa vid 60-70km?

Leo: Passerar ni Lindomerondellen eller kör ni via Östra Lindomevägen och vidare på Annebersvägen?
/Peter

Anslöt i Lindometrakten och var med till strax efter Fjärås Bräcka.
Tack fär sällskapet på denna mycket relaxade tur i fantastiskt väder.
Hoppas att fikat satt bra!
/Peter

Det blev en fin fikarunda idag i gött sällskap. Underbart väder, nästan helt vindstilla och drygt tjugo grader. Fikat vid Tjolöholm satt fint. Tack för idag, bra kört alla! Vi ses snart på en ny runda!

/Leo

Här kommer lite bilder från idag:

DSC_0347.JPG

DSC_0348.JPG

DSC_0349.JPG

DSC_0351.JPG

Ja, det blev en fin tur i behagligt tempo, tack för det!

Hoppas man hinner med några turer till på racern innan höststormarna drar in, denna rundan gav mersmak. :-)

/Jonas

Tillbaka
Topp