Racing Ralph UST, WTF?!
Köpte ett par Nobby Nic och Racing Ralph UST EVO herrejösses med extra allt. Nobby Nic går att få på fälgen och pumpa, men Racing Ralph är för det första ett helt styrkepass att få på, och sen stört omöjliga att pumpa! Testade till och med att tejpa igen längs båda kanterna för att luften skulle få en liten gnutta till chans att kränga ut däcket, men icke.
Tips? Har ingen kompressor, bara en vanlig golvpump (som är bra).
Tips? Har ingen kompressor, bara en vanlig golvpump (som är bra).

