Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"The article is currently out of stock." står det ju https://r2-bike.com/SCHWALBE-Tire-Racing-Ray-29-x-225-ADDIX-SpeedGrip-EVO-SnakeSkin-TL-Easy-2019NickPick sa:Www.r2bike.com
:(Örjan Lax sa:"The article is currently out of stock." står det ju https://r2-bike.com/SCHWALBE-Tire-Racing-Ray-29-x-225-ADDIX-SpeedGrip-EVO-SnakeSkin-TL-Easy-2019NickPick sa:Www.r2bike.com
Bprct sa:Ralph är för användning bak och Ray fram.
Oj vad synd. Med tanke på att dom gamla däcken kanske är världens genom tidernas bästa XC race däckhm sa:Och jag som väntat och väntat på att dom ska komma.
Så igår morse beställde jag 2 Ralph av gamla modellen istl ... blev iofs billigare så .
Bajker sa:Oj vad synd. Med tanke på att dom gamla däcken kanske är världens genom tidernas bästa XC race däckhm sa:Och jag som väntat och väntat på att dom ska komma.
Så igår morse beställde jag 2 Ralph av gamla modellen istl ... blev iofs billigare så .
såkket sa:Vad missar jag om jag inte vågar vänta och beställer ett par 2018 RaRa/RoRo?
Behöver verkligen ett par nya däck innan det blir blött och mjukt, rull, grepp och möjligtvis vikt är väl dom intressanta parametrarna då jag är såpass feg att punkteringar knappast är något problem, körde hela förra hösten/våren med RaRa/RoRo evo liteskins med tubolitos utan punktering, eller i alla fall ingen punktering som inte berodde på tubolitos kassa ventilrör i plast.
Gusthoren sa:Vad tror ni om att köra dessa däck på cykelvasan?
Dave1979 sa:Gusthoren sa:Vad tror ni om att köra dessa däck på cykelvasan?
Säkert bra med torrt eller ganska torrt underlag. Om det hällregnat en tid innan hade jag nog valt annat framdäck
Du borde veta att som IKHP-cyklist kör man Thunder Burt på Cykelvasan, oavsett väderlek.Gusthoren sa:Vad tror ni om att köra dessa däck på cykelvasan?
Doominator1 sa:Du borde veta att som IKHP-cyklist kör man Thunder Burt på Cykelvasan, oavsett väderlek.Gusthoren sa:Vad tror ni om att köra dessa däck på cykelvasan?
NickPick sa:Doominator1 sa:Du borde veta att som IKHP-cyklist kör man Thunder Burt på Cykelvasan, oavsett väderlek.Gusthoren sa:Vad tror ni om att köra dessa däck på cykelvasan?
Thunder burt är bara för de som kör sub 2:50.
Tror däcken blir kanon!