Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja inte är det fredag i alla fall!Är detta en utmaning?
Lugn, den (fredagen) kommer snart. Då är den här tråden i sitt esse ?Ja inte är det fredag i alla fall!
Är det "slang" som jag inte begriper eller vad? ?jag har vax på väg hem, här ska det vaxas
?Är det utropstecknet som ska utplånas?
Ja, Tråden heter ju Radera den här !
Den vuxne lämnar rummet och mognadsgraden stiger. har jag uppfattat det rätt?Ni e så omogna!!
Om ni inte vuxnar till er ser jag till att happy blir avsevärt mkt mognare genom att lämna.
Ja, Tråden heter ju Radera den här !
Är den här utropstecknet? Eller är det nåt helt annat som ska raderas. Allt känns oklart. Men då är det ju även måndag
Det går överNu fattar jag ingenting
jag ser inget i första inlägget som är raderatDet kanske redan är raderat och det som blev kvar är det som ses i första inlägget?
Breakfast of maestrosJag har ätit en näringsriktig frukost bestående av en cortado och Churros.
Ordning på dig!Visa bilaga 569143
Sudd, sudd.
Man får nog skrubba hårt och länge med ett analogt suddgummi från Televerket för att radera digitala inlägg!Visa bilaga 569143
Sudd, sudd.
Trägen vinner!Man får nog skrubba hårt och länge med ett analogt suddgummi från Televerket för att radera digitala inlägg!
Skittråd...
Trodde i min enfald att man raderar med suddgummi..
Gummi gör man cykeldäck av!
Nu kanske jag får se ett gummidäck på internet tänkte jag glatt.
Men inte ett jäkla däck har jag fått se,vare sej vitt eller svart!!
Nu har nästan 10 minuter av min semester gått åt helvete,merparten av att skriva detta....hur fasen tänkte Ni här??
Hmmm....lite sent svar tycker jag...Happy utlovar normalt ultrasnabba trådsvar.
Det är då man bearbetar den med kautschuk.När man kalljäsit över natten och plockar fram bullarna, ska man låta jäsa under duk då?