Raderad annons

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Raderad annons
Den är ju ut att ha fina komponenter, och är säkert en duglig cykel. Mycket har dock hänt på mtb-marknaden, och något ekonomiskt värde handlar det knappast om. Svårt att dra till med något pris, men femtusen kanske är en start, med prutmån?

Raderad annons
Vilken fin gammal hoj! Måste ha varit en värsting på sin tid!

26” är väldigt trögt på begagnatmarknaden. Har mycket att göra med att även geometrin har utvecklats en del sedan 29” gjort sin intåg.

Känner du till storleken på ramen?
Är det en liten ram ökar värdet skulle jag tro. Små ramar kan användas av ungdomar.

Raderad annons
Vilken fin gammal hoj! Måste ha varit en värsting på sin tid!

26” är väldigt trögt på begagnatmarknaden. Har mycket att göra med att även geometrin har utvecklats en del sedan 29” gjort sin intåg.

Känner du till storleken på ramen?
Är det en liten ram ökar värdet skulle jag tro. Små ramar kan användas av ungdomar.
Den är superfin och kostade tydligen kulor när farsan köpte den för uppåt 15 år sedan ? synd att den spenderat mestadels av sin tid i garaget ?‍♂️

Size 48 står det på ramen. Skulle gissa att det är en M eller kanske till och med L?

Raderad annons
Jag hade en tidigare Draupner (med URT!) och den kostade 18k ny kring 2000. Den där kostade säkert kulor också! Men då 26" är omodernt och gamla omoderna cyklar tydligen är ocyklingsbara blir det nog inte många kulor för en såpass bra hoj. Men släng ut den på annons. Får du inte det du vill för den så är det ju ett fint väggsmycke!

Raderad annons
Tror nog det finns många nybörjare som skulle slanta upp 5500 6000 för den.
Sätt 6 så finns det lite prutmån.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp