Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kunde inte få tag på radon zr team :(
När säljs radon 2014 årsmodeller på bike-discount?
(vilket datum var det förra året?)
Vill ju inte vänta hela sommarn då det är nu högsäsongen är.
Från senhösten/vintern fram mot en ganska bra bit in på våren brukar de flesta märken rulla ut nästa års modeller. Vissa märken har inte ens lyckats få ut alla beställda 2013 från fabrik än.
Ser att Radon gjort 29er i team-serien nu med. Men Team-serien, tycker jag snarare har blivit fulare till i år, ser ut som Radon gjorde för ett par år sedan.
Schlangemann skrev:
-------------------------------------------------------
> Radon har börjat komma ut med 2014-modellerna nu
> för de som är intresserade.
Schlangemann skrev:
-------------------------------------------------------
> Finns på deras hemsida under de olika
> kategorierna, typ all mountain. Finns även på
> bike-discount.de.
>
> http://www.bike-discount.de/shop/k1867/all-mountai
> n-140-150mm.html
?
Jag kunde inte hitta deras 2014modeller där. Dåliga intenetzskillz kanske.
De finns inte med på den engelska delen av sidan (klicka alltså inte på engelska flaggan längst upp till höger) och bara de som finns att köpa på BD finns med specs på de olika avdelningarna.
Det finns dock en lista med de nya specarna här: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/-11-06-13--Radon-Specs-2014-_id_24544_.htm
De börjar ta rätt bra betalt för sina instegsmodeller. Det känns lite snålt att de inte inkluderar Stealthversionen av Reverben om man köper en Slide 150 8.0 för €2000. Den har ju inte överdrivet fet spec i övrigt.
Tyvärr verkar det som att de inte släpper resten av de redan annonserade modellerna förrän till våren (åtminstone sa de detta på FB igår).
Synd, då jag siktat in mig på ZR Race 650b 8.0 (bara 7.0 som dykt upp ännu). Får vänta till våren helt enkelt - eller köpa något annat när pengarna bränner hål i bakfickan.