Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tack johan, tror jag fattade allt, utom vad en bromok var :) längtar man till beställningen ska läggas, är i slutskedet av min fotbollskarriär så ska vänta till jag lagt av helt, samt blir kvar med flytten jag snart är mitt upp i till göteborg.
Bromsoken är det som bromsbeläggen sitter i som i sin tur klämmer på skivan. Sitter de lite snet så sitter även beläggen snett och då skrapar de lite på skivan. Finns massor av instruktioner om hur man fixar det. Det är lätt.
Brando skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/Richtige-Rahm
> engroesse_id_5306_.htm
>
> Mät benmåttet ordentligt om du har vattenpass
> håll upp det ganska hårt mot skrevet. :)
Jo men jag vet att mitt mått är 75-76 cm när jag mätte, det är svårt att få ett exakt mått.
Men skulle vara bra om något berättar hur höjden är på radonen.
colan: Dina tidigare erfarenheter kommer väl från hybrid-cyklar?
En mtb har i regel ett betydligt brantare överrör (ramen är lägre nära sadeln än framme vid gaffeln). Det gör att stand-over-höjden blir betydligt lägre. Som sagt tidigare i tråden är det här aldrig ett problem på en mtb i någorlunda rätt storlek.
Om du trots allt vill ha en siffra kan du ju räkna fram det ur geometrin ganska väl (BB-drop, sadelrörslängd och sadelrörsvinkel står utskrivna).
Okej, skulle vilja ha en siffra, tack för tipset, jag ska kolla på det när det blir dags att införskaffa. Men fram tills dess ska jag fundera på vilket fabrikat och storlek det blir.
Så där ja! Livet kom emellan och det tog ett år,men nu är cykeln beställd!Kan tipsa om att Radon Team 6.0 är dagens produkt och 100eurosar billigare än vanligt idag.
Grattis till er båda! Tror ni kommer bli riktigt nöjda. 2012:an har ju reba dämpare också. Samma som team 7.0 2011. Mycket cykel för pengarna, särskilt när euron är så låg och den är på dagens deal!