Räkna ut watt vid en viss hastighet
Då ökar watten en del.1984 hade man inte så mycket aerohjälp. Bockstyre, stålram, lågprofilhjul och cykelkeps på ett ungefär.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då ökar watten en del.1984 hade man inte så mycket aerohjälp. Bockstyre, stålram, lågprofilhjul och cykelkeps på ett ungefär.
Typ såhär1984 hade man inte så mycket aerohjälp. Bockstyre, stålram, lågprofilhjul och cykelkeps på ett ungefär.
Precis så! Tom. kepsen är med. ?Typ såhär
Väger din cykel 18kg som trådskaparens?Det är så mycket som påverkar. 212W (~3,3W/kg) tryckt effekt har räckt för mig för 35,7km/t (solo, rundbana på Ekerö på 37km), men då kröp jag ihop en del. 4w/kg borde ge runt 38km/t med samma förutsättningar för mig.
Haha, nä, 9kg ligger den på typ. Men jag svarade mzi och inte trådskaparen.Väger din cykel 18kg som trådskaparens?
Jag tänkte mest på att tråden handlar om hur många watt som krävs för att trådskaparen och dennes cykel ska hålla 35km/h.Haha, nä, 9kg ligger den på typ. Men jag svarade mzi och inte trådskaparen.