Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag ska kanske köpa en ram, som är i storleken small.. är den för liten för mig ? jag är 1,80 lång... jag vet inte hur man mäter ramstorlekar o så... Så ge mig gärna lite alternativ..
alltså, nu vet jag inte hur långa ben du har, men är du 1,80 lång skulle jag gissa på att du bör ha en medium, alltså runt 18-19", men det är rätt grenerellt o kan skilja mellan person till person och mellan ram till ram. men jag tror small är för liten för dig.
Jag är 184 och har nästan alltid kört på en 18" ram. men det är oftast för att cykeln blir mindre och kvickare då. Men då har jag för det mesta köpt till en längre sadelstolpe. Men hela längden betyder inte så mycket. Kolla istället på överkropp kontra längden på insidan på benen. Jag har ganska långa ben och då lite kortare överkropp så vill ha ett kort överrör istället.