Ramjig ,garage å skit

Paco

Aktiv medlem
Ramjig ,garage å skit
Japp å linkage men linkage blir jag knäpp på. Fattar ju inte hur man låser parametrar där bara jag ändrar nånting så ändrar den nånting helt annat. Å jag måste försöka rita upp där så det stämmer med svingen vilket man inte kan rita upp alls där.... Så har nog ritat det 30 gånger nu!!!!!!!
Äh ge det en flaska vin till så sitter det snart 😂

EST

Aktiv medlem
Ramjig ,garage å skit
Okej fixat men kan nån berätta om antisqat vad händer vid 150% ? På en vanlig cyklar med växlar ändras det ju. Men med 32/32 tex är det samma på alla. Min nuvarande har 120% så vad skulle skillnaden bli?

aribr

Aktiv medlem
Ramjig ,garage å skit
Japp å linkage men linkage blir jag knäpp på. Fattar ju inte hur man låser parametrar där bara jag ändrar nånting så ändrar den nånting helt annat. Å jag måste försöka rita upp där så det stämmer med svingen vilket man inte kan rita upp alls där.... Så har nog ritat det 30 gånger nu!!!!!!!
Om du vill, så kan jag titta på filen. Såg att du ringt (svårt att få tag i mig). Försök imorgon.

Startgas

Aktiv medlem
Ramjig ,garage å skit
Kanske skulle installera det igen och göra en cykelram på skoj. Gjorde ett försök för något år sen men det var övermäktigt då 😆

EST

Aktiv medlem
Ramjig ,garage å skit
Första haveriet på ramen. Skallen på m6 skruven gick av...precis där jag skulle stanna. Eller fick gå 10 meter😂
IMG_20201108_153815_188.jpg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer