Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä jag gjorde den på fri hand utan fixtur ville mest se om jag kan göra en som passar då Marino tex inte kan göra bara en ny sving. Sen vet jag nu att den är som jag ritade den.Gick den gamla av till slut, eller varför gör du en ny? ?
Perfa’ men kör du inte med betydligt längre reach på andra FS’n? Eller denna ram kanske inte är till dig själv?
Synd att den förmodligen blir för stor för mig. Hade varit seriöst intresserad isf...Jo lite länge men jag tänker att denna är mer utför å då vill man ha styret lite närmare. Å nä tänkte nog sälja denna då jag inte äger några 27,5 delar...
Är inte du typ som jag?Synd att den förmodligen blir för stor för mig. Hade varit seriöst intresserad isf...
170 typ som originalNice! Gaffel längd?
Jo men är den inte måttad efter en L/XL ram?Är inte du typ som jag?
Står det inte 715 på sadelröret?St?
Ända felet borde vara att jag skrev en 5 a istället för en 4 a...?
Står det inte 715 på sadelröret?
Ah, 415 borde bli bra. Jag sitter också på typ 710 slarvigt mätt med måttband. 290 har 458 i original så 415 hade nog varit perfek för mig.Japp men det är där sadeln typ sitter sadelröret är 415
Det är tjockare gods där stolpen sitter.Vad är vitsen med att sadelröret är delat och ihopsvetsat mitt på? (Där det är rakt)
Nja nån annan?Men antar att du har köpare till denna? Kanske är Janne? iofs.
/T