Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Paket från racing bike Sweden!
Å ett till!
Tomcaten sa:EST sa:Paket från racing bike Sweden!
Å ett till!
Grattis! Att du fick något därifrån.
EST sa:Jaha om man gillar Mattoc så kan jag bara säga att den nya kommer men att älska så Nice det är nästa nivå!
Annars har jag fått upp dh bygget på hjul?
skier sa:Fint! Hunnit provköra Manitoun?
EST sa:skier sa:Fint! Hunnit provköra Manitoun?
Japp klart jag har?
Å satan vilken gaffel jag gillar ju magen men detta var en annan nivå. Janne testade den å ska ringa Per å se vad han får ge efter ca 400 meter. Nä men på riktigt min förra favorit var helm coil gaffeln men denna är fan grym. Ändrade hela karaktären på cykeln så jag fick börja ändra bak dämparen mm. Så satans nöjd så funderar nån på gaffel så är det bara att slå till. Han hade flera hemma. Jag tog den med 44 offset?
skier sa:EST sa:skier sa:Fint! Hunnit provköra Manitoun?
Japp klart jag har?
Å satan vilken gaffel jag gillar ju magen men detta var en annan nivå. Janne testade den å ska ringa Per å se vad han får ge efter ca 400 meter. Nä men på riktigt min förra favorit var helm coil gaffeln men denna är fan grym. Ändrade hela karaktären på cykeln så jag fick börja ändra bak dämparen mm. Så satans nöjd så funderar nån på gaffel så är det bara att slå till. Han hade flera hemma. Jag tog den med 44 offset?
Coolt! Kul att det finns lite mindre dyra endurogafflar att välja på oxå. Såg att den sitter på Vitus nya endurohoj till i år.
marr sa:[
Coolt! Kul att det finns lite mindre dyra endurogafflar att välja på oxå. Såg att den sitter på Vitus nya endurohoj till i år.
skier sa:marr sa:[
Är inte det där en mezzer som kostar en bit över 10?
EST sa:Oavsett vad den kostar så är det den bästa gaffel jag har testat?
Tack vi får väl se om det håller?Valhalla_ sa:Nivån på hantverket är imponerande!
EST sa:Tack vi får väl se om det håller?Valhalla_ sa:Nivån på hantverket är imponerande!
EST sa:Jaha detta funkade ju :) Men hårdare fjäder eller en bättre gaffel skulle vara nice :)
Nu ska jag locktighta lite saker...Vill köra mer :)