EST
Aktiv medlem
Ramjig ,garage å skit
65mm fjädringsväg, v-bromsar och 130mm stam- en riktig DH!
/T
(Men sjukt fin!)
Å ställbar styrstam tillåmed 140mm!!!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
65mm fjädringsväg, v-bromsar och 130mm stam- en riktig DH!
/T
(Men sjukt fin!)
Jävla hightech-prylar! ?Å ställbar styrstam tillåmed 140mm!!!!!
Klart det passar vad kan gå fel?Bromsfäste fixat. Hoppas bara det passar då....men va fan det passade ju sist?Visa bilaga 469080Visa bilaga 469081Visa bilaga 469082
Nä gjorde på lunchen på jobbet?Hemmasvarvat?
/T
Det ser toppen ut som vanligt.
Riktigt snyggt ska bli kulna se hela cykeln?
Ser riktigt bra it!!Så färdig. Bara några små saker kvar. Måste tex skaffa ett shims imorgon mm. Men det blir lätt provkörning imorgon?Visa bilaga 471894
Nu nät tjälen släppt står han väl i Kvarntorp med hackan i högsta hugg så fort han är ledig.Har du fått Kinasnuva eller är du bara less på att bygga?
Har du fått Kinasnuva eller är du bara less på att bygga?
Japp det är precis fel ställe att ha hål!Jäkla osis, men sånt händer väl ibland. Tur att du är händig.
Men nu när man tittar på hojen slår det mig att kraften från dämparen ju går nära på vinkelrätt in i röret, ganska mitt på. Kanske det behövs något slags stag som tar upp kraften från dämparen, t.ex mellan sadelrör och diagonalrör, eller åtminstone en lokal förstärkning från dämparfästet och en bit framåt?
Det kommer näe det behövs. Å nu behövdes det å ett litet tag framöver då antar jag . Vespan får vänta har ju 2 till ändå :)Det här kan ju helt klart vara mitt fel, ska inte fråga efter mer verkstadsbilder?