Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara Randonneur Stockholm som fått dispens att leverera in sent. Övriga hade fram till 10 oktober på sig att få in datumen. Finns det inget från Linköping där, så är det nog tyvärr så att de lagt ner eller pausat verksamheten.Men jag hoppas att den inte är klar då jag inte hittar något från Linköping.
Tack! Jag fick för mig att den sidan var nedlagd.Finns länk i vänstermenyn på randonneurs.se. länk till Google Docs så jag länkar inte in det själv.
Kör du Bollnäs ytterligare ett år ändå?Det är bara Randonneur Stockholm som fått dispens att leverera in sent. Övriga hade fram till 10 oktober på sig att få in datumen. Finns det inget från Linköping där, så är det nog tyvärr så att de lagt ner eller pausat verksamheten.
Randonörerna härikring började bli hotfulla, och när jag hittade ett avkapat styrhuvud i sängen en kväll så kände jag att jag inte hade något annat val än att fortsätta en säsong till.Kör du Bollnäs ytterligare ett år ändå?
Tänkte väl det, du kan ju inte lägga ner nu när du fick sån push som utpekad arrangör i PBP-reportaget i HT och Ljusnan ?
![]()
Cyklade 120 mil på 79 timmar: "Gränsfall, men det är just det som är utmaningen"
►Gäng från Hälsingland tog sig an utmaningen ►"Varför håller jag på med det här?"www.ljusnan.se
Äsch, vi vet alla vilken kalender du letade efter...Tack! Jag fick för mig att den sidan var nedlagd.
String-Emils julkalender?Äsch, vi vet alla vilken kalender du letade efter...
Midnight Sun Randonnée 1200 km från Umeå till Norge och tillbaka.Lite OT.. kanske något för en annan tråd?
Men vad går det mer för "långa" lopp? Tänker mig typ mer än 100 mil asfalt eller kanske mer än 60 mil grus. Dvs något som för mig skulle landa på mer än två dygn cykling.
Sverigetempot såklart. Men mer?
Och jag tänker mig i "närområdet", dvs inte Rhino Run eller Race to the Rock etc.
Midnight Sun Randonnée 1200 km från Umeå till Norge och tillbaka.
Den stod med på min lista men tyvärr krockar den med andra planer.Midnight sun randonné 1200 km.
Snacket på stan säger att Randonneur Stockholm satsar på innovativa moderna brevetrunstenar framtagna av en särskild grupp entreprenörer inom klubben. Ryktas vara klart till säsongen 2025.Kör alla med de gamla stämpelkorten eller finns det lokala moderniteter?
Det är ju tillåtet att fästa den på cykeln under det att du cyklar om du känner att det är pinsamt med alltför breda axlar och ett six-pack på magen.Måste man träna överkroppen nu också, för att orka bära runt på en runsten alltså?
Men den ska ju släpas in på CircleK med jämna mellanrum och ja, det är pinsamt med breda axlar och alltför mycket tatueringsyta på överkroppen.Det är ju tillåtet att fästa den på cykeln under det att du cyklar om du känner att det är pinsamt med alltför breda axlar och ett six-pack på magen.
@Grimpeur eller @Grimpeuse Någon 120-milare från Södertälje planerad under 2024?Lite OT.. kanske något för en annan tråd?
Men vad går det mer för "långa" lopp? Tänker mig typ mer än 100 mil asfalt eller kanske mer än 60 mil grus. Dvs något som för mig skulle landa på mer än två dygn cykling.
Sverigetempot såklart. Men mer?
Och jag tänker mig i "närområdet", dvs inte Rhino Run eller Race to the Rock etc.
En 120 milare planeras med en startplats som åtminstone för oss ligger i närområdet. Den är dock fortfarande i planeringen så inget som är klart. Tanken är dock som innan. Dvs ungefär samma bana, kust till kust. Start ungefär när 100 mila brukar gå. Start kl 16:00 och lika mycket support som under en vanlig brevet.@Grimpeur eller @Grimpeuse Någon 120-milare från Södertälje planerad under 2024?
Det var mycket uppskattat när det samtidigt var start på västkusten!En 120 milare planeras med en startplats som åtminstone för oss ligger i närområdet. Den är dock fortfarande i planeringen så inget som är klart. Tanken är dock som innan. Dvs ungefär samma bana, kust till kust. Start ungefär när 100 mila brukar gå. Start kl 16:00 och lika mycket support som under en vanlig brevet.
Jovars, tror vi är typ färdiga@NotReallyGunde hur går det för Rando Sthlm, får ni ihop nåt?
Dags att hitta fileeatleter i Kisa, Motala och Falerum? ?Japp, Linköping kör en serie mellan 20 april och 1 juli, följd av sedvanlig nationaldagsrunda och comeback för grusrundan i september. Dessutom en extra 30-milare i juli.
I närområdet kör även Norrköping dubba serier för att passa beroende på hur tidigt man vill börja randoåret (genemsam 60-milare). Preliminärt även en 100-milare från Norrköping.
Även Tranås kör dubba serier, dock med vardagsstart och helgstart.
Totalt 25 starter med start längs Östgötapendelns sträckning.
Det verkar vara en asfaltsrunda i september. Dock var det under förra årets runda nån kilometer sprängsten, vilket nog kan klassas som grus. Jag lyckades punka mitt slanglösa framdäck där. Hoppas den sträckan är asfalterad till hösten.Japp, Linköping kör en serie mellan 20 april och 1 juli, följd av sedvanlig nationaldagsrunda och comeback för grusrundan i september. Dessutom en extra 30-milare i juli.
Vilken ska vi välja för zwift eventet?7 lopp över 100 mil! Det finns verkligen alla möjligheter att bli jättetrött nästa år.
Varför välja? Kör alla! Då kommer ni garanterat att bli jättetrötta (på zwiftande).Vilken ska vi välja för zwift eventet?
jag ehrm kanske behöver hjälp att kika på några ställen, om vi tar alla i ett svep blir det ganska precis 100..7 lopp över 100 mil! Det finns verkligen alla möjligheter att bli jättetrött nästa år.