[Randonneur] Helg i Nora

[Randonneur] Helg i Nora
cerberos skrev:
-------------------------------------------------------
> Låter ju intressant men jag är bortrest 11:e och
> har förmodligen sjösättning 12:e :(

Låter som en ursäkta ;)

[Randonneur] Helg i Nora
Randonneur skrev:
------------------------------------------------------->
>
> Låter som en ursäkta ;)

Om det ändå varit så väl.... då kunde man ju ångra sig :) Stickspår, hur ser det ut annars med brevetloppen, jag tänkte köra 30 mil antingen, 14/4, 21/4, eller 28/4. 40-milaren ser lite kärvare ut, det enda datumet jag tror jag kan är 26/5, 60-milaren får bli antingen 2/6 eller 23/6.

Hur ser det ut för er andra som funderar på att köra alla brevetlopp??? Har ni planerat när det skall cyklas eller??

[Randonneur] Helg i Nora
Så här ser min plan ut.
21 april - 300 km Västerås
12 maj - 400 km Stockholm, täby.
9 juni - 600 km Stockholm, täby.

Sen får du planera in Stockholm-Göteborg 21:a juli. Mer info kommer senare av Randonneur-Jan.
/J

[Randonneur] Helg i Nora
bigmollo skrev:
> Sen får du planera in Stockholm-Göteborg 21:a
> juli. Mer info kommer senare av Randonneur-Jan.
> /J

Då har jag förhoppningsvis semester så då skall det inte finnas några hinder.... fast det är väl en tävling och inte någon myspys-cykla-tillsammans randonné? :)

/R

[Randonneur] Helg i Nora
cerberos skrev:

> Då har jag förhoppningsvis semester så då
> skall det inte finnas några hinder.... fast det
> är väl en tävling och inte någon
> myspys-cykla-tillsammans randonné? :)
>

Det bestämmer du :)

Många kommer att se det som, ja.., en lång cykel tur. För ett fåtal andra blir det tävling. Jag har set dig på asfalt och du blir ju själv en av de tävlande :D

Om jag själv får åka blir det kanske fixed i ultra klassen. Alternativet blir ett 4-manne lag med kompiserna från England i Randonnneur klassen.

[Randonneur] Helg i Nora
Jag siktar på att köra distanserna från Stockholm vid första tillfället för att ha de senare datumena som reservdatum.

Tillbaka
Topp