Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spurten kvar, bra kört!Rödspätta på Rasta i Ödeshög för tre i kvartetten. En dricker juice
Det var ju en lättmiddag med bara en juice. Är det attack på gång så att han inte vill ha så mycket mat i magen?Rödspätta på Rasta i Ödeshög för tre i kvartetten. En dricker juice
Bara att bita ihop och komma igen, Sven!Bonk på Donken
Sitter på Donken i Linköping och tycker synd om mig själv. Starkingarna lämnade mig till vargarna i Mjölby.
Var ute en sväng vid fyra-fem-snåret och tyckte det var ljuvligt. Äntligen börjar luften bli så där härligt genomvarm. Sen suger värmen förstås lite krafter och det gäller att se till att dricka.Jag var ut och cyklade 7 mil nu på kvällskvisten. Jag tyckte det var varmt och drygt, nästan två 750-flaskor gick åt. Så jag förstår att folk som cyklat hela dan tagit stryk...
Om man spekulerar i starttid strax före halv sju så är det alltså 15.10-15.15 till Linköping efter 416 km. Med jämn fart runt, vilket kanske är optimistiskt att tro, skulle sluttiden landa på runt 22 timmar, vilket onekligen är raskt "marscherat".Luktar bra tid för snabbgrupp.
Bra kämpat allihopa!
Hur ligger vindarna sista biten in mot målet?Om man spekulerar i starttid strax före halv sju så är det alltså 15.10-15.15 till Linköping efter 416 km. Med jämn fart runt, vilket kanske är optimistiskt att tro, skulle sluttiden landa på runt 22 timmar, vilket onekligen är raskt "marscherat".
Mycket svaga vindar med mer mot- än mddvindskaraktär enligt SMHI (baserat på Nyköpingsvädret).Hur ligger vindarna sista biten in mot målet?
#förlatförattkollasjälv
När jag höll på att bryta ihop på Nordenskiöldsloppet och mådde illa, typ efter 18 mil längdskidor i -8 till - 15 grader tryckte en funktionär ner saltgurka i munnen på mig. ÄT sa han på norrländska och med lite mord i blicken, jag åt.. det hjälpteMår skitdåligt, kan varken äta eller dricka. Det får bli Scandic hotell i Linköping i natt.
Misstror du Grimpeurs och Grimpeuses spurtförmåga?! Jag gissar att de blåser förbi tättrion någonstans strax efter Järna.Men det är väl ingen hemma där på Lövlundsgatan 6 som kan sköta slutstämplingen och ta emot korten, så det blir ju att sitta och vänta till de kontrollansvariga kommer hem ?
Handgel... är det gott??Sliten försöker inta energi!
Du menar att Sven ska ut och leta norrlänningar med fäbless för saltgurka i Linköping? Det kan nog ta sin stund att hitta en sån!När jag höll på att bryta ihop på Nordenskiöldsloppet och mådde illa, typ efter 18 mil längdskidor i -8 till - 15 grader tryckte en funktionär ner saltgurka i munnen på mig. ÄT sa han på norrländska och med lite mord i blicken, jag åt.. det hjälpte
Usch, värmen kan suga musten ur en ordentligt när man kör hårt.Mår skitdåligt, kan varken äta eller dricka. Det får bli Scandic hotell i Linköping i natt.
Gott!? Det är dock rena raketbränslet har jag hört.Handgel... är det gott??
Snaps!Handgel... är det gott??
Nej men drygt!Handgel... är det gott??
Håller med, i med ordentligt med vätska och, om det blir övernattning, ställ en flaska vid sängen så att du kan dricka om du skulle vakna till och vara törstig. Jag upplever att man lätt "vaknar till" om man går upp och att det kan vara svårare att somna om då jämfört med om man bara snabbt släcker törsten och sedan somnar om.Usch, värmen kan suga musten ur en ordentligt när man kör hårt.
Är nog viktigt att du trots allt försöker få i dig åtminstone vatten innan läggdags.
Tråkigt beslut kan jag tänka, men det låter trots allt klokt.Mår skitdåligt, kan varken äta eller dricka. Det får bli Scandic hotell i Linköping i natt.
Lonely rider donkan lkp
Har ni, eller ska ni cykla? Svårt att se på bilden.Trion stämplar in hos Hittings 05:05.
Det kan fungera med en Östgöte med salt sill.Du menar att Sven ska ut och leta norrlänningar med fäbless för saltgurka i Linköping? Det kan nog ta sin stund att hitta en sån!