Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rompa sa:Blir det jobbigt? JA
Däcktryck? JA
Vilka däck ska jag använda? TB
Hjälp mig foooooort !!!!!
;)
JockeP sa:Vilken tid förväntas en medelålders småfet motionär utan andra ambitioner än överlevnad ta sig runt på?
PilotOne sa:Tänkte ta och anmäla mig, men när man inte kört innan så kommer man till frågan om startfålla och blir osäker.
Min enda referens i annat lopp är Cykelrallarn för två veckor sedan, där körde jag på 2.53.
Någon här som har kört både cykelrallarn och ränneslättsturen innan och kan ge lite jämnförelsetider?
Tack på förhand.=)
Har nog missat helt vad det är för tid som gäller för olika fållor. Visste inte ens att något sådant existerade. Så måste fråga, vad är det för 'krav' (nåja) på att få äran att platsa i fålla 5 på Lida?kay sa:PilotOne sa:Tänkte ta och anmäla mig, men när man inte kört innan så kommer man till frågan om startfålla och blir osäker.
Min enda referens i annat lopp är Cykelrallarn för två veckor sedan, där körde jag på 2.53.
Någon här som har kört både cykelrallarn och ränneslättsturen innan och kan ge lite jämnförelsetider?
Tack på förhand.=)
Men var det ingen fålla indelning i Cykelrallarn??? I sådana fall är det ju bara gå på det, det brukar ju stämma från lopp till lopp.
Jag tänkte så här när jag valde fålla till Ränneslättsturen. Förra loppet Lida Loop, anmälde jag mig till fålla 5 (elitmotioner). Och eftersom jag klarade gränsen med 22 minuter för den fållan, så förmodar jag att klarar gränsen för fålla 5 för Ränneslättsturen också. Så jag tog den :-)
CJ sa:Rompa sa:Blir det jobbigt? JA
Däcktryck? JA
Vilka däck ska jag använda? TB
Hjälp mig foooooort !!!!!
;)
Loftberg sa:Har nog missat helt vad det är för tid som gäller för olika fållor. Visste inte ens att något sådant existerade. Så måste fråga, vad är det för 'krav' (nåja) på att få äran att platsa i fålla 5 på Lida?kay sa:PilotOne sa:Tänkte ta och anmäla mig, men när man inte kört innan så kommer man till frågan om startfålla och blir osäker.
Tack på förhand.=)
Men var det ingen fålla indelning i Cykelrallarn??? I sådana fall är det ju bara gå på det, det brukar ju stämma från lopp till lopp.
Jag tänkte så här när jag valde fålla till Ränneslättsturen. Förra loppet Lida Loop, anmälde jag mig till fålla 5 (elitmotioner). Och eftersom jag klarade gränsen med 22 minuter för den fållan, så förmodar jag att klarar gränsen för fålla 5 för Ränneslättsturen också. Så jag tog den :-)
Robban sa:Antal höjdmeter på 78km?
gunners sa:Sista dagen att anmäla sig idag, därefter gäller efteranmälan. Banan är klippt och vältrimmad så träna på nu, så ses vi nästa helg.
Konkret sa:Verkar regna en del i veckan. Klarar banan av detta eller blir det lerfest?
kay sa:Konkret sa:Verkar regna en del i veckan. Klarar banan av detta eller blir det lerfest?
För min del känns det inte som om det kan bli så mycket värre än årets Långa Lugnet. Så jag är beredd på det mesta
kay sa:Har bara en liten fundering. Har under alla lopp jag kört så har jag använt mig av vattenryggsäcken Camelback på 2 liter + 75 cl sportdryck i flaskan på ramen. Och har inte stannat vid någon vätskekontroll tidigare. Men har mer och mer börjat fundera på om det inte skulle räcka med flaskan på cykeln och förlita sig på vätskekontrollerna utefter banan.
Hur gör ni andra med vattnet/sportdryck på ett lopp som detta 78 km
kay sa:Ja nu börjar det verkligen närma sig. Idag Fredag vilodag och lite fix med cykeln, och i morgon väckningspass. Sen blir det en tidig morgon på Söndag då man ska åka ca 28 mil ner till Eksjö.
Har bara en liten fundering. Har under alla lopp jag kört så har jag använt mig av vattenryggsäcken Camelback på 2 liter + 75 cl sportdryck i flaskan på ramen. Och har inte stannat vid någon vätskekontroll tidigare. Men har mer och mer börjat fundera på om det inte skulle räcka med flaskan på cykeln och förlita sig på vätskekontrollerna utefter banan.
Hur gör ni andra med vattnet/sportdryck på ett lopp som detta 78 km
Fulkinesen sa:Det beror ju lite på hur lång tid dina 78km tar.