raphafestive500
emilh sa:NLC sa:Snygga däck, modell frågas kom.
4x Vittoria Corsa G+ tub, 2x Vittoria Corsa G+ kanttråd.
Jag är skyldig till det senare.
Mmmmmmm :-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med 22° och sol på Teneriffa nästa jul så är det väl bara att köra? =)Mange. sa:Tydligen så var det typ 35st som körde det i ett svep.
Man kanske skulle testa det och en eversting i samma runda.. >.<
Eveningstar sa:Med 22° och sol på Teneriffa nästa jul så är det väl bara att köra? =)Mange. sa:Tydligen så var det typ 35st som körde det i ett svep.
Mange. sa:Tydligen så var det typ 35st som körde det i ett svep.
Jeppe_E sa:Då var det här!
Beviset på att man har något fel i huvudet, ja alltså tillsammans med 17372 andra som klarade det.
Jeppe_E sa:Mange. sa:Tydligen så var det typ 35st som körde det i ett svep.
Jo, men det var ju sådana fuskare som har 25 grader varmt, sol, medvind och hemlängtan ;) Det räknas ju inte på samma sätt som när man cyklar bland isbjörnar på drivisen. ;)
ohellstrom sa:Jeppe_E sa:Mange. sa:Tydligen så var det typ 35st som körde det i ett svep.
Jo, men det var ju sådana fuskare som har 25 grader varmt, sol, medvind och hemlängtan ;) Det räknas ju inte på samma sätt som när man cyklar bland isbjörnar på drivisen. ;)
Nej, det är ju i många delar av (cykel)världen relativt enkelt med festive500, bara man har tillräcklig fritid. I Skandinavien ska man faktiskt skrapa samman lite pannbenet för att genomföra.
Non-stop är ju mer tidseffektivt ;)
cerberos sa:Se därja, tredje året i rad och fjärde totalt tror jag? Dock första gången jag beställde det där lite löjliga märket.
NickPick sa:cerberos sa:Se därja, tredje året i rad och fjärde totalt tror jag? Dock första gången jag beställde det där lite löjliga märket.
Trodde rapha bjöd på det. Reklam liksom.
Vegan sa:Bara drygt 20% som slutförde det?!? Trodde nog att det skulle vara högre andel. Hur många var det som anmälde respektive slutförde det i Sverige?
cerberos sa:Problemet är inte att cykla 500km på 8 dagar. Problemet är att vara frånvarande 2-3timmar per dag under en familjehögtid.
NLC sa:Bah, förrförra året var jag ute 05.00 på juldagen! #gamlagubbarskryterbäst
ostrand sa:NLC sa:Bah, förrförra året var jag ute 05.00 på juldagen! #gamlagubbarskryterbäst
På Bulliten? ;)
Raggamuffin sa:Ser som vanlig fram emot det med skräckblandad förtjusning. Förra året tappade jag massa mil på en elak garmin. I år kör jag nog med dubbla :)
Raggamuffin sa:Ser som vanlig fram emot det med skräckblandad förtjusning. Förra året tappade jag massa mil på en elak garmin. I år kör jag nog med dubbla :)
NLC sa:Raggamuffin sa:Ser som vanlig fram emot det med skräckblandad förtjusning. Förra året tappade jag massa mil på en elak garmin. I år kör jag nog med dubbla :)
Som alltid när det "gäller nåt" - hängslen och livrem!
Konkret sa:NLC sa:Raggamuffin sa:Ser som vanlig fram emot det med skräckblandad förtjusning. Förra året tappade jag massa mil på en elak garmin. I år kör jag nog med dubbla :)
Som alltid när det "gäller nåt" - hängslen och livrem!
Ingen litar ju på en människa som har hängslen och livrem!
Longines sa:Någon som vill cykla lite lagom sakta från och med 27/12 med start på morgonen (så det är avklarat) från Lund. Förhoppningsvis räcker det med 35 mil.
Jeppe_E sa:Longines sa:Någon som vill cykla lite lagom sakta från och med 27/12 med start på morgonen (så det är avklarat) från Lund. Förhoppningsvis räcker det med 35 mil.
Nä, 50 måste du cykla ;)
Ledsen, lite väl långt till Lund.. eller ja.. alltså... nej. Inte egentligen.
Longines sa:Någon som vill cykla lite lagom sakta från och med 27/12 med start på morgonen (så det är avklarat) från Lund. Förhoppningsvis räcker det med 35 mil.
Som samtal erbjuds lite allt möjligt, bl.a.:
https://www.expresen.se/noje/pomperipossa-vande-debatten/:
och kanske lite om Geijer...
deadmeat sa:Ses man som en dåre om man försöker sig på att sträckcykla på en 6km slinga?