raphafestive500

raphafestive500
Då var det här!
Beviset på att man har något fel i huvudet, ja alltså tillsammans med 17372 andra som klarade det.

IMG_4536.JPG

IMG_4535.PNG

raphafestive500
Eveningstar sa:
Mange. sa:
Tydligen så var det typ 35st som körde det i ett svep.
Man kanske skulle testa det och en eversting i samma runda.. >.<
Med 22° och sol på Teneriffa nästa jul så är det väl bara att köra? =)

Ja, en gc resa vore ju ett skönt sätt att köra på.
Även om jag tycker att snö och is är mer korrekt =)
IMG_20170206_150215_641.jpg

Senast ändrad:
raphafestive500
Mange. sa:

Jo, men det var ju sådana fuskare som har 25 grader varmt, sol, medvind och hemlängtan ;) Det räknas ju inte på samma sätt som när man cyklar bland isbjörnar på drivisen. ;)

raphafestive500
Jeppe_E sa:
Då var det här!
Beviset på att man har något fel i huvudet, ja alltså tillsammans med 17372 andra som klarade det.

Kudos på riktigt! Jävligt bra kämpat av en konvalecent gubbe ;-) Det är väl inte fel på skallen bara för att pannan är tjock! ?????

raphafestive500
Jeppe_E sa:
Mange. sa:

Jo, men det var ju sådana fuskare som har 25 grader varmt, sol, medvind och hemlängtan ;) Det räknas ju inte på samma sätt som när man cyklar bland isbjörnar på drivisen. ;)

Nej, det är ju i många delar av (cykel)världen relativt enkelt med festive500, bara man har tillräcklig fritid. I Skandinavien ska man faktiskt skrapa samman lite pannbenet för att genomföra.

Non-stop är ju mer tidseffektivt ;)

raphafestive500
ohellstrom sa:
Jeppe_E sa:
Mange. sa:

Nej, det är ju i många delar av (cykel)världen relativt enkelt med festive500, bara man har tillräcklig fritid. I Skandinavien ska man faktiskt skrapa samman lite pannbenet för att genomföra.

Non-stop är ju mer tidseffektivt ;)

Ska tänka på det i år ;)

raphafestive500
Se därja, tredje året i rad och fjärde totalt tror jag? Dock första gången jag beställde det där lite löjliga märket.
DSC_6912.JPG

Senast ändrad:
raphafestive500
Bara drygt 20% som slutförde det?!? Trodde nog att det skulle vara högre andel. Hur många var det som anmälde respektive slutförde det i Sverige?

raphafestive500
Vegan sa:
Bara drygt 20% som slutförde det?!? Trodde nog att det skulle vara högre andel. Hur många var det som anmälde respektive slutförde det i Sverige?

Problemet är inte att cykla 500km på 8 dagar. Problemet är att vara frånvarande 2-3timmar per dag under en familjehögtid.

Edit: Tittade i Strava, 318 svenska deltagare varav 117 lyckades nå 500km. Således ca 37% framgångsrika i Sverige.

Senast ändrad:
raphafestive500
Jeppe_E sa:
Longines sa:
Någon som vill cykla lite lagom sakta från och med 27/12 med start på morgonen (så det är avklarat) från Lund. Förhoppningsvis räcker det med 35 mil.

Nä, 50 måste du cykla ;)

Ledsen, lite väl långt till Lund.. eller ja.. alltså... nej. Inte egentligen.

Jo, men jag tänkte cykla ca 15 mil de tre första dagarna. Tack för omtanken, :-)

raphafestive500
Longines sa:
Någon som vill cykla lite lagom sakta från och med 27/12 med start på morgonen (så det är avklarat) från Lund. Förhoppningsvis räcker det med 35 mil.

Som samtal erbjuds lite allt möjligt, bl.a.:
https://www.expresen.se/noje/pomperipossa-vande-debatten/:
och kanske lite om Geijer...

Så långt fixar jag nog inte i detta väder men en del av det hade nog passat bra. Hur går den tänkta rutten?

raphafestive500
Det som gäller är alltså från och med julafton till och med nyårsafton? Jag blir mer och mer pepp här! Några som kommer köra några samåkningspass i Sthlms-området? Själv huserar jag i Aspudden....

raphafestive500
Fast, öh...var nog lite snabb på knapparna där. Det här känns ju mer som en ensamgrej om man tänker ett varv till. Alla andra kommer ju ändå sitta och svulla julbord och dricka sprit och mysa med feta släkten...och jag, ba...ute å fightas mot elementen. Jo, nåt åt det hållet får det nog bli i såna fall.

Tillbaka
Topp